Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: nya p-kort

roggsson
    Gäst

nya p-kort

:roll: Jag får mitt nya p- kort om ca en vecka, har skälv sett att det funkar, fråga inte hur men det har jobbats dag o natt sen i Torsdags,så
    här i Gävle är problemet löst.

smack
    Gäst
    återstår att se, många här vill vara coola och sprider bara en massa rykten. tror inte att det du hört stämmer speciellt bra med verkligheten.

stefciu
    Gäst
    Läste jag inte i något inlägg att de gamla korten fortfarande fungerar i
    bl.a. Malmö och just Gävle. Värt att kontrollera innan du blir pålurad
    något!

smack
    Gäst

fungerande guldkort.

.....många här vill vara coola och sprider bara en massa rykten....

tror inte på detta, först sägs det att det gamla kortet funkar, nu har det nya pirat kortet kommit. tror det dröjer ett tag till innan detta är löst.

malmö

uppgiften om att det fortf skulle funka i malmö stämmer ej.

Smack, kamma luggen.

Så fort någon nämner "problemet är löst", så träder du in och idiotförklarar denna.

Man törs ju inte nämna någonting som man VET är sant, för då hackar du direkt.

Om någon här vill vara cool, so what....

Jag VET att det nya kortet är läst redan och att det jobbas på att knyta ihop säcken.Det är väl inte speciellt coolt. Men så är det.
    Vi får vänta och se.......

Citat Ursprungligen postat av Eldkvarn
    Smack, kamma luggen.

Så fort någon nämner "problemet är löst", så träder du in och idiotförklarar denna.

Man törs ju inte nämna någonting som man VET är sant, för då hackar du direkt.

Om någon här vill vara cool, so what....

Jag VET att det nya kortet är läst redan och att det jobbas på att knyta ihop säcken.Det är väl inte speciellt coolt. Men så är det.
    Vi får vänta och se.......
    håller med dej helt och hållet

håller med eldkvarn och simpsson sluta hacka FFS :twisted:

Det ryktas vidare...

om att det kortet som finns tillgängligt i Gävle är ett Megapic-kort tom.I mina ögon verkar detta vara föga troligt...Men visst skulle man bli lycklig om så var fallet.Men som sagt det pratas mycket nu och var rädda om era pengar!!//MVH :shock: :shock: :shock:
    Aldrig hata. Bara Älska.

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss