Är det någon som vet var jag kan ladda ner en Engelsk alt.Svensk version? Den jag har är på Spanska eller nåt liknande
Är det någon som vet var jag kan ladda ner en Engelsk alt.Svensk version? Den jag har är på Spanska eller nåt liknande
Du gör mig besviken :cry: :cry:
Inte testat filsidorna? :wink:
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
"Lysande Sickan" Du ser...Det går att missa..trots att man letar......Ursprungligen postat av T-bird
Inte får jag något svenskt språk..trots att jag gör exakt som instruktionen säger..
lägg lang add.res och help add.htm i samma mapp som du har lagt funmagic ( efter du har kört den självuppzippande filen ) så får du svenskt språk.
I den version som jag har som inte kommer här ifrån ser det ut så här.
Du har en katalog där funmagic.exe ligger, sen har du 4 underkataloger bla en som heter languages, där skall den svenska språkfilen ligga och den skall heta lang_add.res
Sen är det bara att ändra språk i config menyn till svenska och starta om programmet
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Nu funkar det..måste haft totalt "hjärnsläpp" igår!