Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Nya Comhemboxen

jocco77
    Gäst

Nya Comhemboxen

Är det någon som vet om det går att få piratkort till den nya Comhemboxen. Givetvis vet jag att det inte finns piratkort just nu, men jag undrar om den nya boxen på något sätt förhindrar att piratkort används! Har varit i kontakt med Comhem kundtjänst och frågat om jag kunde köpa ut den gamla boxen, men det gick inte. Enda alternativet var att teckna nytt avtal och köpa nya boxen för 495:- :?:
    Är i valet och kvalet om jag ska teckna ett nytt avtal med Comhem för att kunna köpa loss boxen.
    Tacksam för svar! :?: :?

Köpa boxen

Ring 0771-55 00 00

Säg att du hört från andra att de fått köpa sin box för 299 om de tecknar sig för minst 6 månaders abb på 8 fav.

Det gjorde jag och det gick finemangs! :wink:

//Stefan

Nya ComHemboxen

Förlänger du till 12 månader får du Disney Channel gratis i 9 månader. :wink:
    Carpe Diem

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss