Jag kan ge dig min syn på saken.

Problemet är att folk inte vill inse att det inte finns några enkla lösningar på det här.
Det har vart ett par år med helt sönderhackade system men den tiden är förbi, men alla har blivit bortskämda och vill att allt ska va som förut, dom vill bara inte inse att det inte kommer att bli så.

Hur många personer tror du det finns som har kunskapen att hitta en lösning, om det ens finns någon? Dom är lätträknade och jag är definitivt inte en av dom.

Det är heller inte någon i Crew som sitter och gömmer på någon information, vi berättar det vi vet och det är just nu ingenting.
Hur många gånger ska man säga det och hur kul är det?

När det gäller den här avdelningen så har vi pratat om vad vi ska göra med den, men vi har inte kommit på någon bra lösning därför har allt fått rulla på som vanligt.

Det är heller ingen bra idé att radera inlägg, man blir lätt beskylld för censur eller nått annat.

Ang att klassa inlägg som "skit" så är väl jag en av oss som ibland uttrycker mig bryskt men det beror mest på dessa ryktes inlägg, jag blir så himla trött på att se inlägg som oftast är feltolkad eller helt irrellevant, om man inte dömer ut det man tror/vet är fel så snurrar hela karusellen vidare till forum efter forum.

Jag är inte rädd att ta en diskussion eller ta kritik om den är saklig, så låt oss göra det här så får vi se om vi kommer fram till en lösning

Det är ray som driver forumet och han som bestämmer hur det skall skötas så se detta som mitt personliga inlägg i debatten.