Hallå!

Har läst igenom en hel del på detta forum och tycker det är suveränt på alla sätt. Har även konstaterat att det finns en viss del av pajkastning. Vad detta beror på kan vara många orsaker men jag har en teori om två av orsakerna. Ett, många av oss har självklart blivit frustrerade av hela grejen att comslem har "tagit" våra kanaler ifrån oss och gjort det väldigt svårt att knäcka det hela. Och detta har gjort oss mer lättretliga i alla näst intill omöjliga försök att komma någonstans med detta. Två, som jag läst i andra trådar verkar det finnas mindre välkomna personer här som kommer från motsatta organisationer typ stop även kanske comhem osv osv. Dessa människor verkar göra allt för att sabba och göra allmän oreda på detta forum.
Hade då en teori om man inte kunde stänga ute vissa människor på något sätt. Om man kanske skulle ta hjälp av UCS. Att alla som inte är medlemmar på UCS inte heller får tillgång på vissa trådar där vi diskuterar just conax problemen osv.
Nu vet jag inte alls om detta skulle gå att genomföra men som sagt det var en ide jag fick.
Att bekräfta att man är medlem på UCS skulle ju vara att man bara "bekräftade" sitt medlemskap i forumet på UCS.
Hoppas ni förstår hur jag tänker... : )
Skriv gärna och säg vad du tycker och tror om detta.

EDIT: Flyttat till Övrigt