xanox skrev:
-------------------------------------------------------------------------------------
svar no1: Detta ÄR fake, tror du mig inte så chansa
-------------------------------------------------------------------------------------
svar no2: Som jag skrev, tror du mig inte så chansa.
HUR jag vet det spelar väl mindre roll, du har ju i.a.f. fått ett tips, hur DU hanterar det bekommer mig inte en sekund.
Bäste Xanox
Det vore intresant och höra dina bevis för Ditt påstående att "Detta ÄR fake,"
Jag tror Du har goda skäl för dit påstående men Du kan väl låta mig och andra intresserade få ta del av din kunskap.
mvh kalle.p
ds. tack för tipset
T-bird skrev:
Om du är så övertygad om att det är ett fynd så varför inte beställa ett?
Upplysningsvis så är adressen känd sen tidigare och det är rena bondfångeriet.
Om det fanns fungerande kort att köpa till seca2 så skulle det gå som en löpeld på alla forum i hela Europa.
Vill förtydliga mig lite.Med fynd menar jag hittat eller funnit inte fynd i betydelsen som" rea-fynd" eller "en bra affär".
Hur gammal är anonsen ?Vet du det?Om anonsen är ny då har inte löpelden hunnit ta sig ännu.Den var inte lätt att hitta.Hittade den av en händelse när jag sökte efter "Philli files"
Jag är optimist.Hadde ja haft råd så hadde jag defenitivt provat.Det är naturligtvis en vild chansning.Men satsar man inget så vinner man heller inget.
mvh kalle.p