Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Hmm

,

fick pynta ~1500kr till comhem för min box(vissa saker saknades)+kort (borta)+frakt
    vad fan ska de med boxen till?
    Inte fan fick jag köpa skiten frågade om jag fixk köpa den för 2000 men nix.
    Pynta för att skrota hmmm kanske de återlämnar dem till sagem?
    Tack och adjö.

Citat Ursprungligen postat av gosbollen
    Citat Ursprungligen postat av Polisen
    Boxen ska inte lämnas in i någon butik, den ska skickas tillbaka till ComHem. Har du/hon otur så kommer ComHem kräva er på ersättning för boxen.
    Hur menar du då?
    Ska jag betala pengar om jag skickar dem boxen?
    Nej, du får betala om du INTE skickar in boxen. Kravet för ej inskickad box kan helt plötsligt dyka upp efter 2 år eller så... Beror väl på när de kör igenom sina kundregister...

Citat Ursprungligen postat av gosbollen
    Boxen ska inte lämnas in i någon butik, den ska skickas tillbaka till ComHem. Har du/hon otur så kommer ComHem kräva er på ersättning för boxen.
    Hur menar du då?
    Ska jag betala pengar om jag skickar dem boxen?
    Nej, du får betala om du INTE skickar in boxen. Kravet för ej inskickad box kan helt plötsligt dyka upp efter 2 år eller så... Beror väl på när de kör igenom sina kundregister...

Men vadå, det är väl inte gratis att skicka en box med posten inbillar jag mig? Ska man stå för den kostnaden själv? Måste väl gå att lämna in den hos en återförsäljare? Snacka om att man är lurad som tv-tittare om inte så är fallet!

gosbollen
    Gäst
    ok.. det jag har i min ägo nu är

box, fjärrkontroll, instruktionsbok

ska försöka få tag på kortet

tack för hjälpen

Jag sa upp mitt abonemang för 2 år sen och dem har inte hört av sig än!!!
    Bara tacka o ta emot!!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss