Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Conax originalkort i Viaccessläsare?

niel
    Gäst

Conax originalkort i Viaccessläsare?

Ursäkta en total novis här, men jag har just köpt mig en digitalbox, en Humax CI5100, inkl en Viacess CI-modul. Just då jag köpt den, kommer naturligtvis ComHem med ett erbjudande som hade gett mig box och tv i ett år till samma pris jag gett för en begagnad box, samtidigt som dom byter kodningssystem.

Nog om min otur, och över till min fråga. Jag beställde i dagarna ett originalkort från ComHem, tills det finns några fungerande piratkort. Jag matar in kortet i boxen, och det funkar inte.

Ska dessa nya Conax-kort funka i Viaccess-läsare, eller måste jag byta till en annan Common Interface-modul? Isåfall måste ju rätt många boxar blivit värdelösa vid årsskiftet. Har suttit i telefonkö till ComHems kundservice i en halvtimme utan att få svar, så jag är ju tacksam om någon här har någon idé.

niel
    Gäst
    Oh, sorry, hittade rätt tråd för ämnet. ops:

http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=5699

Liknande ämnen

1. CD originalkort
    Av algot i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-09-30, 20:11
  2. Originalkort
    Av Niten i forum Boxer
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-04-29, 09:12
  3. originalkort
    Av zakk73 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-03, 00:11
  4. ORIGINALKORT ?
    Av SNUBBEN i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-24, 13:47
  5. Originalkort??
    Av Janne i forum Com Hem
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2002-12-12, 21:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss