Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Comhem filer

sphinx
    Gäst

Comhem filer

Om det nu är så att comhem har bytt system till Conax som alla här tycks vara helt säkra på så varför finns det inga filer till Comhem när jag vet till 100% att fungerande CD filer finns att få tag på! Det är ju samma system så då borde det väl inte vara så svårt?? Rätta mig om jag har fel som jag säkert har?? :D

Filerna är väl inte direkt utbytbara eftersom ComHem inte kör ren Conax, utan Conax-i-Viaccess-tunnel, och dessutom är inte filen i sig det stora problemet, utan att få ut nyckeln som ligger på originalkorten.

Frågan du ska ställa är "ur vilken typ av kort som CD´s nyckel kommer".
    Dom har haft ett otal av korttyper ute och har det fortfarande och spekulationerna säger alltid att det är nått av dom äldsta som har hackats.

Hur ofta har det funnits publika nycklar till CD, dom började sända digitalt 95-96 nångång?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

T-bird

det du säger är sant men hur ofta har inte nycklarna börjat synas på senaste tiden = ganska ofta,,!

Rattle
    Gäst
    Ja visst är det ofta när 3 st nycklar har synats. 2 st första halvåret, kom ifrån samma kort som ny bytts ut och 1 st ifrån de kort som nu är på väg ut!

/Rattle

Liknande ämnen

1. Comhem filer
    Av Rulle i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-28, 20:14
  2. comhem filer
    Av putte2575 i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-26, 17:59
  3. Comhem geo hex-filer?
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-24, 13:00
  4. hex-filer till comhem
    Av |AMD| i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-05, 17:20
  5. hex filer för comhem och funcard???????
    Av pengo i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-11, 16:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss