Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Keycars.dk FEJK!!!

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    efter som mitt kort fungerade från första stund så vet jag inte redigt

om det var jag som var blåst men om "Dicko" köper sitt kort förra

veckan och det inte fungerar när det skulle vara V2 så är det ju

lustigt att han behöver uppdatera det...
    MVH John
    Växjö
    -------------------------------------------------------------------------------

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Jag uppgraderar alltid M-II korten... Det är lika bra och göra det så är man säker på att det fungerar iaf... Det är lixom 20 sekunder av ens liv och det kan man leva med för att få se på lite gratis Canal Anal

Tar KeyCard lite iförsvar, för det står ju inte att det är "v2" :wink:
    http://www.keycard.dk/butik/default.asp

och du behöver inte uppdatera dom gamla kortet utan göra som innan och lägga in nykeln +atr

B.t.w. - alla moment när man s.a.s. tillför saker till pic eller eeprom tycker i.a.f. jag borde kallas uppdatering.

Nä men då ska dom väll hålla samma pris som på de gamla korten som var 320 å inte 450 som dom tar för dom nya korten ?? Fattar ni poängen ????????????????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om man får ett äldere kort DÅ SKA DE VARA 320 balubass
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

Tack för all jälp jag har fåt Jag har intte blivit lurad Min kort fonkar perfekt nu.

Rattle
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Fonzie
    Nä men då ska dom väll hålla samma pris som på de gamla korten som var 320 å inte 450 som dom tar för dom nya korten ?? Fattar ni poängen ????????????????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om man får ett äldere kort DÅ SKA DE VARA 320 balubass
    Du verkar vara en typisk naiv medborgare Nu är efterfrågan större, därför är piset högre! Det har ingenting med versionen och göra!

/Rattle

Större efterfrågan brukar väl annars betyda att priset blir lägre?

Dessutom kan det ha varit så att det var det nya M2 kortet, men att OS-inläggningen som gjordes i fabriken blev fel och att ni rättade till det med uppgraderingen (eller vad det nu blirom jag har rätt)!

Liknande ämnen

1. ny kod 22 ligger ute (tydligen fejk)
    Av Dizzy_dan i forum Canal Digital
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 00:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss