Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: ESPN ny kanal i ComHem

ESPN ny kanal i ComHem

Eftersom man får ha kanalen gratis till april, så ska givetvis så många som möjligt få veta om detta... Ratta in kanalplats 104 och kolla sporten.

Saxat från ComHem sajt:
    ==============

Ny kanal den 15 januari - ESPN Classic Sport

I Amerika är EPSN ett begrepp vad gäller tv-sänd sport. Nu lanserar de en av sina kanaler - ESPN Classic Sport - i Norden och com hem kan som första svenska distributör erbjuda den till sina kunder!

Alla digital-tv-kunder får kanalen fritt 15/1-15/4. Du hittar ESPN på kanalplats 104 i digital-boxen.

ESPN Classic Sport ger oss sporthistoriens mest fantastiska ögonblick. De bästa lagen, de största legenderna och de klassiska sporthändelserna! Fotboll, hockey, Olympiska spel och mycket, mycket mer!
    ESPN Classic Sport kommer att ingå i Stora com hem, vara valbar i 8 favoriter och à la carte.

För mer information och för ESPN's tablåer, se
    » www.espnclassicsport.com

ESPN Classic Sport?

Neeeeej! Jag vill ha ESPN och ESPN2! På ESPNCS finns ju inget roligt att se på..... :cry: :evil:

Den har inte lagts in i kanallistan än, kanske kommer in vid midnatt? Konstigt den ej är med, med tanke på att en massa utländska kanaler som inte kommit igång än, finns med i kanallistan.

Lite trist att de ska just vara Classic kanalen. Men den kommer väl in till natten eller imorrn nångång. Nån som vet va dessa "test" kanaler är för något, där e 2-4 såna på min A-lista?

Men dessa andra utländska kanaler som inte funkar. De funkar här, uppgraderat i fastigheterna, då kan vi se dom. Inte mkt att se bara...

kanalen finns under kanallista men jag får upp mensrutan :cry: någon mer som har samma problem? :shock:

/Masse

Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    Jag får in den men vem f*n vill se gammal sport? Som vanligt har ch ingen kolla på vad deras kunder helst vill ha utan i sann Telia anda, bästemmer vad vi vill ha! :evil:

Det hade ju varit roligare med någon kanal där de visar sport från det här deceniumet det är klart. Är nog svårare med rättigheter till nya sportsändningar.

Hahahaha, de la in classic kanalen. Fyf*n vilka puckon. Säkert samma idiot som bestämmer deras kanalutbud, som har hand om deras supports telefonsystem. Geesus...

Citat Ursprungligen postat av Saberhagen
    Lite trist att de ska just vara Classic kanalen. Men den kommer väl in till natten eller imorrn nångång. Nån som vet va dessa "test" kanaler är för något, där e 2-4 såna på min A-lista?
    Minst två av testkanalerna ska tydligen sända "Big Brother" iaf.

Beträffande ESPN C. så håller jag med om att gammal sport suger, live ska det va´annars kan de va´!

Man måste ju kunna bestäma lite själv vad man vill ha för utbud dom kan väl byta pink+ eller vad det är för något mot ESPN så man får se på lite nhl hockey istälet

Liknande ämnen

1. comhem svart ruta efter kanal byte
    Av catlak i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-27, 17:27
  2. Kanal 5 digitalt hos Comhem
    Av m3ssiah i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 21:31
  3. [LÖST] Espn
    Av Ironeagle i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-16, 16:50
  4. Comhem kanal +
    Av Bonito i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-23, 19:23
  5. TV3, TV4 & Kanal 5 på ComHem?
    Av frjo78 i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 08:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss