Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Ringde ComHem

Jag tvivlar på att de som sitter å svarar i telefon hos comhem har nått användbart info till pirater:-)

Nä de har nog samma utbildning som han utanför som kör runt i en traktor.

Citat Ursprungligen postat av aladinsane
    Nä de har nog samma utbildning som han utanför som kör runt i en traktor.
    Tycker du Härnösand är en stad av bönder?? :roll:

amen vafan

asså tror ni mig inte? de va en tjej som svara..och hon sa exakt så där som jag skrev..,.hno tvbekade verkligen när jag sa flera tusen kronor. asså de e sant...tro de eller ej..ring själv o fråga..de var en tjej..men de kanske finns fler tjejer som jobbar där men endå :P

..som i så många andra kundtjänster, bla Telias, misstänker jag att ComHems kundtjänst helt, eller till viss del, består av personal inhyrd från bemanningsföretag...

..hoppas därför att ingen tror att kundtjänstpersonalen sitter inne med en lösningen som vi söker efter...

Ja callingcenters är ju vanligt i Norrland och H-sand hör väl dit.. Så det kan nog vara ett arbetsplats där man servar flera firmor - med chefen i nacken... :lol:

Liknande ämnen

1. CD ringde idag...
    Av Pytten i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-02-07, 19:13
  2. [LÖST] Skillnad på Comhem Ts2 Silver/Greencard och Comhem Ts2mk5
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-11-08, 11:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss