ESPN och ESPN2 måste vi få!
ESPN och ESPN2 måste vi få!
ESPN och ESPN 2, samt ABC Sport, och alla andra goda sportkanaler där borta på andra sidan atlanten.
Om CH skulle ta in Sky kanaleran i sitt utbud, så skulle C+ få det varmt om öronen, detsamma gäller ESPN kanalerna. hehe![]()
Jag tror att det skulle gynna marknaden och priset skulle gå ner på C+, för dom har ju så gott som monopol på Premiership å NHL.
Jag har för mig att det bara är systembolaget som får bedriva en laglig monopolverksamhet i Svergie, och när man köper upp alla sändningsrättigheter på Premiership å Elitserien, samt NHL så tycker jag det likanar monopol.
Jag kanske surrar lite väl mycket nu, men jag lite sur på C+ och hur de styr all sport :evil:
Förr kunde man se Premiership å Elitserien på SVT. Det kanske är det de ska spara sina slantar till. Man får väl hoppas.![]()
Kan alla se ESPN sports classic? Alltså jag ser den på mitt piratkort, är inte det lite märkligt? Jag vet att den frivisas i 2 v men ändå...
ESPN frivisas i tre manader enl navigatorn.
ESPN frivisas i tre manader enl navigatorn.
Ok 3 månader var ju ännu bättre :smile: ... Alltid kul med lite fler kanaler. :roll:
Självklart: TV3,TV4,TV5 och alla andra som nu sänds analogt skall naturligtvis sändas DIGITALT.
Tack för ordet.
Något som kan kännas som ganska självklart är väl att vi som en Europeisk union ska få tillgång till alla statliga tv-kanaler från de övriga medlemsländerna. Om vi nu ska integreras och bli europeer allihop så måste vi ju ta del av varandras kultur. Ett enkelt sätt vore ju att få se på varandras tv-kanaler, inte sant?
Det pratades i höstas om att just detta skulle ändras. C+ skulle bli tvunga att dela med sig av Premier League. Det fanns några olika alternativ med det var typ 25 lördags matcher med start 16 och 20 söndagsmatcher med start 15 eller 17 samt de flesta lördags matcher som börjar 13.Ursprungligen postat av pandora
Var det slutade vet jag ej men det var en sån där EU grej.
haha EU. Det var ju dom som beslutade att vi inte fick ta in bananer i Sverige som inte hade en viss vinkel =) (dvs inga raka bananer). Ja herregud EU nissarna kan inte ha mkt för sig...och nu ska dom blanda sig in i fotbollen också....nej ut med EUUrsprungligen postat av plyne