Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: nån som vet nåt?

nån som vet nåt?

Alltså, nån som är inne på de här asså, jag har ju den här "espn" kanalen, fast jag varken abbonerar eller har abbonerat på nåra kanaler nån gång,hade bara mitt pirakort som funka förut..och sen så tänkte jag på att man ser ju alla kanaler på kanallistan och vad de e för info på dom,,typ vilkat program etc, FAST pirakortet inte funkar...ALTTSÅ borde vara anknytet till kortet och comhem på nåt sätt..som alltså inte borde va så svårt för en hackare att fixa? eller? nån som kan mkt om detta som har lust o förklara?

All kanalinfo tankas ner automatiskt nar du satter pa boxen. Espn ar gratis till april, tror jag skrivit det tre ggr pa comhit nu...

Fyra gånger om man räknar dina dubbla inlägg, som du gjort i de flesta trådar

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss