Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 31

Ämne: help om ni kan

Kortet genererar slumptal utan problem. Folk anstränger sig att posta skräp, ge upp. Ingen här kommer kunna knäcka CH. Vänta istället tills någon av de stora aktörerna kommer med en lösning.
    hehe

Det kanske är sant, men hur vet du att ingen av de som sitter på detta forum kan knäcka det? Jo visst, det är ett skit komplicerat system, men någon kanske snubblar på något av en ren slump och råkar knäcka det? Ge de som försöker en god chans iaf, och förklara också vad som han/hon har gjort fel/om det funkar med kodsnuttarna/koderna de fått ur korten..

Skulle bli en trevligare stämning här då

/Icanos

Citat Ursprungligen postat av Killroy1
    Tyvärr inget att ha
    Hur kan du vara så säker på det? Har du nå´t som funkar bättre? Har du över huvud taget försökt få fram nå´t som funkar?

Jag kan ge mig f-n på att det sitter ett gäng comhem-gubbar här o läser!!! När det kommer ett inlägg som verkar intressant så hackar de på dem som skrivit o menar på att det är skit, skräp o ingenting att ha..... När sedan lösningen kommer så vet de när de ska börja jobba med nå´t nytt system... Skit i det go´vänner. Det ska nog lösa sig ändå... :lol:

8) KEEP UP THE GOOD WORK 8)

ch2001
    Gäst
    det tog 48 timmar tills han knäcket cd och jag vet att det går lita på honom så nu ni ska alla vänt och se om han vill dela med sig eller inte

det är 100 % sant :wink:

Sub Main()
    do
    sc.write("dd 26 00 00 03")
    sc.read(1)
    sc.write("68 01 fd")
    sc.read(2)

sc.write("dd ca 00 00 ff")
    sc.read(1)
    sc.read(255)
    sc.read(2)
    loop

End Sub

rem Skript som dumpar hela jävla kortet på tusentals nycklar och åter tusentals nycklar enjoy ch2001, bara att dela upp datan som rade har gjort sen kan du posta och visa hur duktig du är sen.
    hehe

ps. Det är samma tuffa extract program som rade har använt EXTRACT IT ALL! =D
    hehe

Faen hoppas ni kommer på nån lösning på problemet.....En annan okunnig håller tummarna dygnet runt :twisted: :twisted: "Big Brother Rockar !!"

ch2001
    Gäst
    snälla du arkad ska du med hjälp av :shock:
    sc.read(1)
    sc.write("68 01 fd")
    sc.read(2

läsa av kortet :shock:

prova den själv det funkar inte

jag tror du behöver läkare

det är nåt fel på dig

Citat Ursprungligen postat av arkad
    Sub Main()
    do
    sc.read(1)
    sc.write("68 01 fd")
    sc.read(2)

sc.write("dd ca 00 00 ff")
    sc.read(1)
    sc.read(255)
    sc.read(2)
    loop

End Sub

rem Skript som dumpar hela jävla kortet på tusentals nycklar och åter tusentals nycklar enjoy ch2001, bara att dela upp datan som rade har gjort sen kan du posta och visa hur duktig du är sen.
    Jag är inte så hemma på de här scripten. arkad, kan du förklara vad det här gör?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss