Kortet genererar slumptal utan problem. Folk anstränger sig att posta skräp, ge upp. Ingen här kommer kunna knäcka CH. Vänta istället tills någon av de stora aktörerna kommer med en lösning.
Kortet genererar slumptal utan problem. Folk anstränger sig att posta skräp, ge upp. Ingen här kommer kunna knäcka CH. Vänta istället tills någon av de stora aktörerna kommer med en lösning.
hehe
Det kanske är sant, men hur vet du att ingen av de som sitter på detta forum kan knäcka det? Jo visst, det är ett skit komplicerat system, men någon kanske snubblar på något av en ren slump och råkar knäcka det? Ge de som försöker en god chans iaf, och förklara också vad som han/hon har gjort fel/om det funkar med kodsnuttarna/koderna de fått ur korten..
Skulle bli en trevligare stämning här då
/Icanos
Hur kan du vara så säker på det? Har du nå´t som funkar bättre? Har du över huvud taget försökt få fram nå´t som funkar?Ursprungligen postat av Killroy1
Jag kan ge mig f-n på att det sitter ett gäng comhem-gubbar här o läser!!! När det kommer ett inlägg som verkar intressant så hackar de på dem som skrivit o menar på att det är skit, skräp o ingenting att ha..... När sedan lösningen kommer så vet de när de ska börja jobba med nå´t nytt system... Skit i det go´vänner. Det ska nog lösa sig ändå... :lol:
8) KEEP UP THE GOOD WORK 8)
det tog 48 timmar tills han knäcket cd och jag vet att det går lita på honom så nu ni ska alla vänt och se om han vill dela med sig eller inte
det är 100 % sant :wink:
Sub Main()
do
sc.write("dd 26 00 00 03")
sc.read(1)
sc.write("68 01 fd")
sc.read(2)
sc.write("dd ca 00 00 ff")
sc.read(1)
sc.read(255)
sc.read(2)
loop
End Sub
rem Skript som dumpar hela jävla kortet på tusentals nycklar och åter tusentals nycklar enjoy ch2001, bara att dela upp datan som rade har gjort sen kan du posta och visa hur duktig du är sen.
hehe
ps. Det är samma tuffa extract program som rade har använt EXTRACT IT ALL! =D
hehe
Faen hoppas ni kommer på nån lösning på problemet.....En annan okunnig håller tummarna dygnet runt :twisted: :twisted: "Big Brother Rockar !!"
snälla du arkad ska du med hjälp av :shock:
sc.write("dd 26 00 00 03")
sc.read(1)
sc.write("68 01 fd")
sc.read(2
läsa av kortet :shock:
prova den själv det funkar inte
jag tror du behöver läkare
det är nåt fel på dig
Jag är inte så hemma på de här scripten. arkad, kan du förklara vad det här gör?Ursprungligen postat av arkad