jajamen!!!!
jajamen!!!!
Jag påstår inte att jag vet något som inte alla andra inte vet... Jag menar bara att pappren är ju redan underskrivna, då kan ju inte förhandlingarna ha brutit samman. Alla affärstidningar går ju liksom inte ut och skriver om en massa saker som nästan beslutats. Ursäkta om jag uttryckte mig klumpigt.Ursprungligen postat av krone_swe
ingen fara
Instämer med flodis79, hörde dom nyss berätta om de på TV3´s nyheter....
Verkar mycket skumt om de inte ska bli något av de då....allt talar ju för de
/S
Tror faktiskt inte på det.Ursprungligen postat av krone_swe
Läs pressreleasen på www.mtg.se Vore väldigt konstigt om dom skrev så utan att ha för avsikt att sända. Och vill dom bygga upp ett eget markbundet digitalnät så kostar det feta stålars - visst ville dom bryta sig in och köra eget race på teracoms nät, men det fick dom ju inte?
Jag återgav vad jag fått reda på
Ok, det var inte dig jag tvivlade på, det var källan på viasat![]()
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"
jeje, lugna ner er nu, det mest intressanta är ju nu när den faktiska sändningen börjar..
Läste att dem kanalerna första skulle komma igång 15/2, några andra kanaler 31/3. men det stod lite dåligt vilka det var samt det var bara att kanalerna "beräknades" att börja sända då.
Vilket borde innebära förseningar......
De skulle köpa mer kapacitet hos Teracom, det är det som kanske kan dra ut på tiden... Hade detta problem ej funnits hade de kunnat börja sända imorgon kl 12.00
Å andra sidan vore det rätt likt MTG om dom ställde till ett litet spektakel nu, för att få massa media-attention om något dom vill.
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"