Men om inte DU är villig att offra lite, vad är det då som säger att andra vill hjälpa dig sedan???Ursprungligen postat av parry
Men om inte DU är villig att offra lite, vad är det då som säger att andra vill hjälpa dig sedan???Ursprungligen postat av parry
Lugn gossar...
Det är ju såhär, att även "Free TV" kostar pengar. Man ska köpa på sig ett (eller några) funcard/goldcard, en kortbrännare och kanske en begagnad box. Det kostar ju några tusen. Sen får man väga det mot hur länge man tror att piratverksamheten kommer att funka, dvs i vårt fall fick man göra en bedömning om hur länge man trodde att ComHem/Boxer/Viasat tänkte fortsätta med Viaccess.
Att köpa på sig utrustning för att bränna kort, kanske ett Wallbangerinterface om man vill plocka ut nycklar själv, det hade varit en grymt dålig investering om man köpte det i början av december förra året för att titta på ComHems sändningar.
Så "Free TV" är aldrig helt gratis, men OFTA är det billigare än att ta ett ärligt abbonemang. Comhem berättade ju t.ex. väldigt tidigt att de tänkte byta system, vilket förmodligen avskräckte en eller annan som kanske funderade på att skaffa p-kort. De ville inte lägga 500-1000 spänn på något som kanske inte funkade mer än ett par veckor.
Så, nu slutar ni bråka här.
och var hittar jag det i min pm lådaUrsprungligen postat av Playman
har provat nu! Det som hände var att jag fick ut en massa nycklar..som en amatör som jag inte vet ett skit om, påstods vara "extracted secret keys" i progget...
nån som vill se resultatet här?
Lägg du ut det, jag garanterar dig att du inte skadar något :lol:Ursprungligen postat av LPmannen
* Sunt förnuft är lätt att bära *
* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *
* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *
EDIT: Inga koder i forumet oavsett om det är fungerand eller inte T-bird
Lustigt att inte Key21 trillade ut som finns på CH-kortet, men att 01 och 1F trillade ut som inte finns? Magiskt skript det där, har inte sett något liknande plivit postat på det här forumet tidigare? Nåja bra jobbat.
hehe
arkad. nu får du fanimej ta o kamma dig..lägg av med dagisfasonerna. dina inlägg hade ju för helv. platsat i aftonbladets chat ju..
alla som e här jobbar åt samma håll, så lägg av att nedvärdera folk..
t-bird: var du tvungen att rensa hela hans post, kunde du inte bara ersatt nycklarna med xxxxxx istället??? dålig stil.
@lewton
Eftersom det inte innehöll nått annat än koder så tror jag inte att du skulle bli så mycket lyckligare över att se en massa XX XX XX
Är du intresserad av vad det var så har vi en utmärkt fungerande PM funktion, så det är bara att fråga honom.
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !