Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Lite ny info!!

Citat Ursprungligen postat av garton
    Citat Ursprungligen postat av tobigforyou
    Citat Ursprungligen postat av arkad
    Ställer man de rätta frågorna så får man det rätta svaret. Den som inte kan ställa den korrekta frågan kan inte heller hantera det rätta svaret, så enkelt är det.
    Eftersom det inte finns någon lösning på "problemet" så måste man väl ta till sig alla iaktagelser,!!? 1+1=2.
    Tänker man att alla pratar "bullshit", så kommer man ingen vart!!!!
    Arkad har attitydproblem, skit i honom.

Tyvärr är även din ursprungliga post i princip meningslös. Det finns ingen information där som kan hjälpa en kunnig hacker att få ut nycklarna ur kortet. Logga ur comhit-forumet och försök bearbeta din kontakt på mer info istället. Försök få ur honom något om den där buggen.
    Jo jag vet att det inte detta inlägg, har någon invärkan på "hackers", men om man kan komma "problemet" närmare så är jag glad!!, jag kan säga, att jag inte har några större "hacking" konster, mer än att komma in på lösenordsskyddade sexsidor, men JAG gör vad jag för att hjälpa till!! ,just nu visste han inget mer!!, men jag sa åt honom att "luska" lite när han kommer tillbaka till jobbet!

ch2001
    Gäst
    tobigforyou glömm det :shock:

do är redan köpta och jag tror inte du eller din kompis kan tar ut nåt av do :shock:

för att jag vet vem do är :wink:

sorry man

ch2001
    Gäst
    arkad här litre hjälp om du lära dig mate hur funkar i script :wink:

http://www.utm.edu/research/primes/n...fs/MerDiv.html

@tobigforyou

Skriver man ett inlägg om "grannens brors polska kamrater som jobbar på UPC" så kan det bara sluta på ett sätt och det är bara att beklaga att inte inlägget raderades direkt.

Vad detta skulle ha med Comhem och Conax att göra är mer än jag begriper.

Innan det här urartar mer så stänger vi butiken
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. Lite info tack!
    Av Peaman i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-20, 20:52
  2. lite hjölp med titan kortet saknar lite bit info
    Av lacrits68 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-05, 17:48
  3. lite mer info istället Tack !
    Av subdue i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-09, 16:28
  4. [LÖST] 9780s behöver lite info!
    Av mussse64 i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-05-03, 19:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss