ror att den heter conax mosc. finns på v-keysUrsprungligen postat av -=Stiffe=-
ror att den heter conax mosc. finns på v-keysUrsprungligen postat av -=Stiffe=-
har glömt lösen och anv dit...så jag kan inte få tag på det om du inte kan hjälpa mig :wink:Ursprungligen postat av webfix
Kolla här xxx.esaee.com/uploads/index.phpUrsprungligen postat av -=Stiffe=-
Det var en fråga tidigare om man kan andvända skriptet på ett kort som ej är aktivt längre, någon som vet svaret på detta ??
tackar så hjärtligt för hjälpen....men sidan funka inteUrsprungligen postat av webfix
![]()
Jag vill avråda er att ta någon form av mosc script från upload center's om ni inte litar på dom till 110% eftersom större delen av det som lägs där är skräp och kommer bara paja kortet för er...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Hallå Deaaaaaas
Har du något prog jag kan ha användning av för att trimma mitt gamla canal digitalkort.
Jag tar tacksamt emot både tips och prog. om du vill dela med dig.
Kan inget om det här, har bara hållit på med goldcard och SI.
*A*
Om man läser i scriptet har killen som gjort det skrivit klart och tydligt att man INTE får skicka runt det och att man ska hålla det för sig själv så tyvärr kan jag inte dela med mig...
Dock kan du söka efter det i lite forum eller kanske något upload center... cd_update.vxb heter filen...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Hej igen... Försöker mosca mitt org kort. och lyckas köra scriptet efter all hjälp jag fått hittils. Men det händer inget när jag gjort det.. Det står fortfarande samma abb.info som innan. Har det att gör med UA som man tydligen ska ändra.. Man ska ta bort 43 och lägga till 1 byte, men vart får jag den ifrån?? När jag kör ett annat script för att få reda på UA få jag bara dom 4 byten..
zam
Världen är som världen är!
-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-