Absolut!! Håller med till 100%.
Varför ska det vara så ini helvete svårt att hålla en tråd öppen för allmänna funderingar, tankar, frågor osv.
Det skriks hej vilt om att trådar ska låsas. Antar att det är vissa på forumet som anser sig bättre än andra.
Råkar då någon klämma ur sig nåt "som den bättre vetande" inte tycker är smart sagt så är ju hacket igång.
För allt för ofta har jag sett att denne "bättre vetande", klankat, hackat och spytt galla över den nykomling som kommer med det bästa han/hon kan komma på.
Och det ska påpekas!!! Inte en enda i Crewet har klankat ner på någon!!
Utan det är folk utanför som får nys om detta forum och vill spela Allan. (Sorry Allan :wink: )
Om inte alla hade rätten till detta forum skulle det krävas lösenord och prylar för och komma in. Och så vitt jag förstår så är detta forum öppet för alla.
Och jag hoppas att vi drar åt samma håll, vare sig vi stavar illa, har svårt att uttrycka oss, inte kan ett skit men vill som FAN!!!
Låt denna tråd vara kvar.!!!
Så kan alla som tror sig veta mer än oss andra, och som har idéer men inte delar med sig för att det finns för mycket nollor här som borde lära sig, skita i denna tråd och köra i elit-trådarna.
ROCK ON !!