Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 20 av 20

Ämne: rekommendation ang. m2 och brännare

Deaaaaaas: när du säger så där så skulle jag (och kanske några till) uppskatta att du förklara vad för problem och så som uppstår om man väljer en usb.

det handlar om att programmet på stop stop använder sig av com portarna 1 och 2 men den här brännaren har usb så det blir lite triksigt men det ska gå

(tror jag han menade)
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

men usb arienten emulgerar på en com port så när man använder sej av något program så väljer man en com port iaf .. så det problemet finns inte.. bara man ställer in allt rätt för usb brännaren så funbkar den perfa

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av IceBird
    men usb arienten emulgerar på en com port så när man använder sej av något program så väljer man en com port iaf .. så det problemet finns inte.. bara man ställer in allt rätt för usb brännaren så funbkar den perfa
    Det är jag också medveten om att man kan emulera... Men många har fått problem när de ska göra det så om man för enkelhetens skull ser det så är ändå seriel bästa valten... Ska man sen bara ha en M2 programmare och inte vill lägga några strörre summor kan man ta en:
    http://www.keycard.dk/butik/vare.asp?varenr=591
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Är M2 "framtiden" ?

eller kommer man behöva titan/funcard/likande/andra ?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    M2 är nog en rätt så säker framtid för canal digital kort...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Ok, vad tror du om Viasat då? men isf köper jag den för ~200:- och ett kort för ~400:-

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Jadu! Viasat kan blir svårt att förutspå då deras nya system inte är helt knäckt än... Men guldkorten kommer fungera i minst 12 månad till iaf...

Jo visst, jag begär inte att du ska vara gud, bara intresserad av vad du och andra tror (videoguard etc..)

Som jag såg någon skriva : keycard har väl mycket mII kort på lager kanske
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

Liknande ämnen

1. m2+brännare
    Av rottweiler i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-09, 13:04
  2. brännare
    Av bajen i forum Övrigt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-06-21, 11:46
  3. rek av brännare
    Av PIRATKING i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-01-24, 19:37
  4. Dvd brännare
    Av taido i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-31, 18:06
  5. Brännare
    Av |AMD| i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-05, 11:57

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss