Deaaaaaas: när du säger så där så skulle jag (och kanske några till) uppskatta att du förklara vad för problem och så som uppstår om man väljer en usb.
Deaaaaaas: när du säger så där så skulle jag (och kanske några till) uppskatta att du förklara vad för problem och så som uppstår om man väljer en usb.
det handlar om att programmet på stop stop använder sig av com portarna 1 och 2 men den här brännaren har usb så det blir lite triksigt men det ska gå
(tror jag han menade)
Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .
men usb arienten emulgerar på en com port så när man använder sej av något program så väljer man en com port iaf .. så det problemet finns inte.. bara man ställer in allt rätt för usb brännaren så funbkar den perfa![]()
Det är jag också medveten om att man kan emulera... Men många har fått problem när de ska göra det så om man för enkelhetens skull ser det så är ändå seriel bästa valten... Ska man sen bara ha en M2 programmare och inte vill lägga några strörre summor kan man ta en:Ursprungligen postat av IceBird
http://www.keycard.dk/butik/vare.asp?varenr=591
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Är M2 "framtiden" ?
eller kommer man behöva titan/funcard/likande/andra ?
M2 är nog en rätt så säker framtid för canal digital kort...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Ok, vad tror du om Viasat då? men isf köper jag den för ~200:- och ett kort för ~400:-
Jadu! Viasat kan blir svårt att förutspå då deras nya system inte är helt knäckt än... Men guldkorten kommer fungera i minst 12 månad till iaf...
Jo visst, jag begär inte att du ska vara gud, bara intresserad av vad du och andra tror(videoguard etc..)
Som jag såg någon skriva : keycard har väl mycket mII kort på lager kanske
Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .