Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 30 av 30

Ämne: vad gör jag för fel?

Elvis? Jag kör med Infinity Phoneix USB och den programeraren fungerade utmärkt tillsammas med st** st** filerna och Titanium Cardprogger 1.9.0 som du hittar under FILER....

Visserligen måste du köra reseten ("Reset") av kortet i cardproggen ett par gånger innan det tar emot ett Titanium-kort, men vad gör det när du inget betalar? ;-)

Nemas problemas som vi säger

Eller Viva las CD...Viva las CD...frågan är bara vad Nasa ska säga nu när Conax-systemet är knäckt.... Om det nu stämmer vad jag hört om Nasa och deras Conax-användande....

Och ni som tvivlade och kraxade om det Stora Conax:

"Finns det en användare, så finns det en väg in"

Tack för mig ;-)

hos mig går det blixsnabbt att reseta titanium kortet får kör progg 1.9.0 ..os 1.06 vad kan det bero på????

Knepigt... jag får bara mina splirrans nya Titaniumkort uppgraderade till 1.03 av cardproggern (1.9.0)... hmmm

Jag får mitt till os 1.06
    Funkar bara med elvis hos mig...
    zam
    Världen är som världen är!

-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

Litet tillägg bara...kortet fungerar utmärkt, men ändå lite oroande att det går långsamt hos mig å blixtsnabbt hos andra att resetta. Har provat fler gånger nu och ibland går det på några sekunder å bland tar det längre tid. Får nog gräva lite mer i det här....

pratade med AD-****** och dom sa att dom har problem med multiprog v1.40 och att det kommer ett v1.50b närsomhelst som dom just nu håller på att prova som skall funka med titanium, det var visst många som hade legat på dom om detta problem.
    Alla som svarar på denna tråd att deras funkar felfritt har ni mp3.5usb?
    det är ju det som är mitt primära problem.

Svaret från ad på mitt mail till dom:
    "Hej!

Det krävs två saker för att kunna programmera titanium kort.

Att programmeraren har firmware 4.1
    Att du använder Multiprog Utility 1.50 (detta programmet släpps inom kort)

Regards
    ******* "

prova med prog1.8 istället och se om den ner graderar till 103

Citat Ursprungligen postat av Evex
    prova med prog1.8 istället och se om den ner graderar till 103
    Har provat det oxå, och 1.7.

Citat Ursprungligen postat av dispatcher
    Knepigt... jag får bara mina splirrans nya Titaniumkort uppgraderade till 1.03 av cardproggern (1.9.0)... hmmm
    För er som eventuellt är intresserade så var det ett användarfel Cardprogger uppgraderar bara en version i taget....jag hade för bråttom att börja programmera och efter en reset går kortet tillbaka till os 1.02 eller nåt. Cardproggern behöver uppdatera kortet i flera omgångar, hur många hänger väl på vilken os version som kom med kortet antar jag... :doh:

1.8 och multipro fungera perfekt
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss