Nu är dallt förvirrat i skallen på mig... :? Med tanke på alla inlägg om M2-kort och brännare..
Jag har en multiprogrammer från adteknik v3.5. Och har beställt ett M2-kort från keycard.dk... kommer inte det att funka ihop??
zam
Nu är dallt förvirrat i skallen på mig... :? Med tanke på alla inlägg om M2-kort och brännare..
Jag har en multiprogrammer från adteknik v3.5. Och har beställt ett M2-kort från keycard.dk... kommer inte det att funka ihop??
zam
Världen är som världen är!
-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-
men maila adteknik och fråga dom
Så får du ju rätt svar
Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .
Yepps! Det funkar utan problem... Jag har själv en MP3.5 serial och den funkar skit bra... Så du kan vara lungt... Se dock till att du har en hyfsat ny firmware i den dock... 1.7 eller 1.8+ har jag för mig man behöver för att StopStop programmet ska fungera...Ursprungligen postat av zam1000
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Vad har du för firmware??
Jag har 1.7
zam
1.9 har jag för mig jag har... eller så är det 1.8... men det ska fungera med 1.7 också...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Kostar 20kr att få 1.9 på adtUrsprungligen postat av zam1000
VU+
Vad kan man tänkas få för fel om det inte funkar med MP3.5v1.7??
Jag får felmeddelande: "No or incorrect received from card"
zam
Ställ din programmerare i phoenix 3.58mhz läge
Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .
Det är gjort med bananprogget v1.40
Hade nån teori om att det beror på att man måste ha senaste (v1.9) på MP3.5:an..
Frågan var om det felmeddelandet jag fick berodde på det??
zam
Du måste ha över 1,7 på soften !!! Skicka in den till adt så fixar dom den på 1-3 dagar tror dom ska 20 spänn om du hade 1,7 är soften under 1,7 kostar de 100 spänn ........Ursprungligen postat av zam1000
Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E