Kan man komma förbi problemet med att vissa boxar är skyddade mot användning av pi**atkort
zam
Kan man komma förbi problemet med att vissa boxar är skyddade mot användning av pi**atkort
zam
Världen är som världen är!
-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-
Vad menar du med "skyddade mot användning av piratkort" ???
Menar du att dom inte kan läsa guldkort eller funcard å sånt eller?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Det finns inga boxar som är "piratkorts skyddade" det är en myt.
Det finns bara en del som är lite tjuriga men alla fungerar med rätt grejer
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
aha. då ska jag testa. provade med guldkort först får testa med fun och slipstream. det brukar väl vara stabilt..
det är för övrigt en thomson...
zam
Guldkort med Geo32 funkar bra
Pace-boxen funkar enbart med Videoguard-kort...så de´så.... ;-)
Kronblom e klurig han :P
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Han kanske menar sitt kabelvisions-kortPace-boxen funkar enbart med Videoguard-kort...så de´så....![]()
![]()
![]()
-=blkb=-
Jag har inget kort till Kabelvision.....har inte ens en kabel.....det funkar ändå....vete f-n hur...kanske är det elektroniskt??? Tvärsnytt ser jag även i Phoenixläge!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Men....försök gärna stoppa i nåt annat än original på en Pace DS-420....
Jag har testat ett guldkort och ett fun-kort på en thomsonbox, men får det inte att funka.. Felmeddelande: kort okänt och status okänd. bägge korten funkar i sammy-box. några andra knep för att få det att funka..
zam.