Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Segem ITD632 Fjärrupdate

Segem ITD632 Fjärrupdate

Efter jag har skrivit in några nya koder med fjärrkontrollen kommer det upp ett meddelande "Den här menyn är låst försök igen om 24h" det leder till att jag inte kan fullfölja fjärrupdateringen. Är det någon som vet om man kan komma undan detta problemt på något sätt???

Om det är samma sak som det var med ComHem så måste du bränna ett funcard med slipstream. Då kommer du förbi det.
    Med det kortet i kommer boxen neka, med det är bara att köra vidare tills alla koder är inknappade. Sen lirar det. :P

Men ärligt talat så är det första gången jag hör att det hänt på Boxer.

Kompisen har en sagem 5510 det har hänt honom felrtals gånger,men det är löst nu med filen (slipstream)

Har samma problem med en nyköpt box SAGEM 632 :-(

För att bränna Funcard....behöver jag en ny brännare??? använder idag en gammal med Multiprogrammer v 5.93. eller har någon en äldre programvara till boxen....om det nu går att "bränna" om den??

Om du har GK idag så är det väl enklare att bränna om det.
    Bara jobbigt att fnula med fjärren
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Dammade av den gamla brännaren....funkar fint. Frågade mest pga nyfikenhet till kompisar som inte har brännare. Har hittat all info om Funcard o brännare....får se om det är dax att ge upp mina gamla guldkort :lol:

Vet du om det är några problem med goldcard och thomson dti2000. "Lurade" 3 kamrater att köpa den idag ops: Har iof inte hittat något här och tydligen ska den senaste programvaran funka

dti 2000 är diskuterad och med senaste mjukvaran så ska den funka bra med GK har jag för mig
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. Sagem ITD632
    Av cola72 i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 06:05
  2. Sagem ITD632.
    Av Lalle i forum Boxer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-17, 11:26
  3. Sagem Itd632
    Av Rob-sson i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-11-29, 20:16
  4. Sagem ITD632
    Av kobbe i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-11-28, 19:32
  5. Sagem Itd632
    Av hakan i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-24, 18:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss