Va gör jag för fel???? Progget på stopstop funkar inte för mig gjorde inte det förra gången heller, då fick jag köra med filer och script. Men de finns inte nu Har en samsung 9500
PS den säger att det programmerat klart??DS
Va gör jag för fel???? Progget på stopstop funkar inte för mig gjorde inte det förra gången heller, då fick jag köra med filer och script. Men de finns inte nu Har en samsung 9500
PS den säger att det programmerat klart??DS
hej.
Progget på stopstop funkar fint filer og opdate liger i progamet.pröv at nol stil,og körer igen, det funker fint for mig efter 3 gange.
hilsen c.d![]()
Prøv å sette brenneren din i Phoenix 3.58 Mhz, Baudrate 9800. FØR du kjører MII.exeUrsprungligen postat av blixten
Välkommen i klubben kan inte heller få M-II kortet att fungera.
Har försäkt med allt. kan det vara så att xpl scriptet är nödvändigt?
Skulle vilja ha scriptet till winexplorer om någon har?
Jag har gjort det men kortet vill inte va me ändå. Det var lika förra gången jag fick köra scriptet dåUrsprungligen postat av kosskesh
Är ni säkra på att det är MII kort ni har och inte gamla MegaPic kort?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Japp. Funkade med scriptet i dec, hade även då problem med programmet. Den gången fick jag uppdatera ett kortet först och köra scriptet sedan.Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Ok! Vad får ni för fel när ni kör programmet då?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Den sa nått om programing done eller nått sådant, så det verkade frid och fröjt tills jag provade den i mottagaren. Jag får testa i kväll igen. det var någon som skrev att det tog ett par försök för honom.Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Behöver man xpl scriptet eller ?
Var får man tag på det i såfall..
Programeraren svarar med att kortet är programerat inga felkoder.
har använt MP3 v 1.9 med c-hex + c-flash och sedan M-II progg från
team dk... Vill inte fungera. tacksam för förslag :cry: