Hej!
Någon med megapic kort här som kan prova filen jag har till comhem?
Vet tyvärr inte själv om den fungerar. Har inget megapic kort själv.
mvh
Playman
Hej!
Någon med megapic kort här som kan prova filen jag har till comhem?
Vet tyvärr inte själv om den fungerar. Har inget megapic kort själv.
mvh
Playman
Är det från trafikskylttrafikskyltsidan? ;-)
Ja vet du om dom fungerar?
Nej, men jag gissar att om dom gjorde det ,så skulle alla forum vara nerlusade med inlägg om dom...jag har inte CH, men prova du, det kan aldrig skada... ;-)
:evil: hur kan man vara så lättlurad :twisted:
Säg snarare så här: Hur kan S**pS**p ha sånt skit liggandes ute??
jag antar att det är filen som ligger på: "http://crypto.ws/upload/index.php?showfilesfordate=All" som ni pratar om. eeprom hex'en går ej att editera i megaedit och datumet är satt hyfsat nyligen, tänder ju ett visst avlägset hopp. jag tänkte lägga in filerna på mitt megapic kort men när jag vänt uppochner på hela min lägenhet i jakten på mitt gamla kort i en halvtimme gav jag upp, de jävla kortet är gone. nån som vill försöka, bara så man får det bekräftat att filerna INTE fungerar.
filerna fungerar INTEUrsprungligen postat av lewton
det är gamla sistemet
jag är också rätt övertygad om att de inte fungerar, men jag tror heller inte att de är för gamla systemet, borde vara fejk eller liknande. hur förklarar du datumet på eepromfilen? och det faktum att inga megapic editors kan läsa det?
EDIT: bara så vi är på det klara här, jag menar INTE den viaccess filen som ligger på stopstop, utan den på vilken URL jag hänvisade till ovan.