Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Hur kan man lösa Comhem?

Re: Jag måste säga...

Citat Ursprungligen postat av Mr.F
    Att om stop.stop ger mig filer som fungerar till Comhem kan jag mycket väl tänka mig att betala ca 400kr för ett M2 kort av deras "samarbetspartners"
    That goes for me too....

nixx
    Gäst
    Märkligt menar ni att man skall gynna kort nasare?

Citat Ursprungligen postat av nixx
    Märkligt? Snarare det enda som kommer att gälla...
    Men 400 kr. kommer inte att räcka långt, kanske till en mailadress, SEN börjar det kosta :lol:
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

Citat Ursprungligen postat av nixx
    Där kom det första normala inlägget
    nej det skall man inte
    jag skrev detta inlägg innan

När man är ett sådant pirat team så är regel nr1 att man inte får tjäna pengar på det !! på grund av straff skallan ökar markant om det går att bevisa

Men det verkar som om alla tror att alla bara vill tjäna pengar på detta
    då är dom ute å cyklar största anledningen till att man vill knäcka cd är
    att man vill visa vad man kan !!!!

genom alla tider har man brytit ner monopol pirat radio/närradio
    obs 40 tio talisterna skall inte få bestämma längre det är väl det vi jobbar på free tv

mvh Evex

Japp

Självklart kommer jag på sett o vis gynna nasare.För jag har mycket svårt att tro om någon lyckas få fungerande filer till comhem knappast släpper detta publikt gratis.Om det nu är dessa vi kallar nasar.Jag hävdar vidare om någon ger mig något så får de gärna något av mig tillbaka.Om det nu skulle vara att jag köper ett kort av dessa för 400 kr,vilket inte finns till ett så mycket billigare pris någon annanstans,så what!
    Vart går nu gränsen på nasare?Om jag köper ett fungerande kort till comhem från en kompis,o han vägrar att ge mig filerna,är han nasare då?//MVH :?:
    Aldrig hata. Bara Älska.

Vad är egentligen skillnaden? Ge 400 spänn till en polare eller till nasare??? Det är väl skit samma så länge grejerna funkar o man slipper pynta för eventuell uppgradering... Jag skiter i alla fall i vilket... Jag pyntade 600:- spänn för mitt förra o tänker göra det igen. Räkna ut vad ett fullt abb. kommer att kosta på CH i ett år... :wink:

Citat Ursprungligen postat av Guitarrman
    Vad är egentligen skillnaden? Ge 400 spänn till en polare eller till nasare??? Det är väl skit samma så länge grejerna funkar o man slipper pynta för eventuell uppgradering... Jag skiter i alla fall i vilket... Jag pyntade 600:- spänn för mitt förra o tänker göra det igen. Räkna ut vad ett fullt abb. kommer att kosta på CH i ett år... :wink:
    Skillnaden är väl att en polare aldrig skulle ta 400:-.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Guitarrman
    Du missar en viktig sak... Kortnassar skiter fullständigt i dig om Comhem skulle koda om en gång till... Nu när dom har bytat system helt så kommer du inte att få ett nytt kort från dom om/när det nya systemet är knäckt igen...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 12:43
  2. Någon som kan lösa detta?!?!
    Av MrBlue i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 12:34
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-04-20, 07:20
  4. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-12-05, 13:58
  5. [LÖST] Skillnad på Comhem Ts2 Silver/Greencard och Comhem Ts2mk5
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-11-08, 11:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss