Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: viasat med grundig dtr 2500 s

decay
    Gäst

viasat med grundig dtr 2500 s

Japp nu är det så att jag har fått arslet ur vagnen och tänkte börja fixa ett piratkort till min digital tv box. Jag har införskaffat mig en ca modul för ViAccess. Och om jag har förstått allt rätt så behöver jag bara en programmerare och ett tomt kort att bränna på. Men vad ska jag skaffa för programmerare?, Jag har kollat på multiprogrammerare 3.5usb och den verkar bra. Men det står inte vad den kostar på adteknik. Sen vet jag inte heller varifrån jag ska köpa kortet, eller vad för kort jag ska ha.

Jag funderar också på att kopiera mitt Canal+ original kort och låsa upp det så jag får PPV kanalerna gratis, om jag nu fattade det rätt det jag läste skulle det gå att göra =P? Men vad ska jag ha för kort till det då?.

Höhö det blev lite rörigt, men jag hoppas ni förstår =D. Och det om canaldigital borde jag igentligen inte posta här men tyckte det var dumt att göra 2 trådar när jag har 2 frågor =P.

LillTroll
    Gäst
    Köp en MP3.5 SERIELL !!! Mycket mindre strul, bara koppla in så har du AU kortet i handen nästan

Genom att låsa upp (mosca) ditt CD kort så får du inte PPV kanalerna. Det måste du ha ett piratkort till.

Jag rekomenderar titanium

decay
    Gäst
    Varför ska jag ha ett titanium kort? finns det nån specielt anledning till det? Jag menar kortet kostar hutlösa 500kr =D. inget jag vill slänga ut på en liten plastkort om det inte har nått som är viktigt och dom andra korten saknar. Jag funderade mera på att köpa ett funcard 3.0 men det kanske inte funkar eller?

LillTroll
    Gäst
    Nej det funkar inte. Bara Titanium, MII och Basci Card 4.5D som funkar

decay
    Gäst
    okej så jag ska asså köpa en multprogrammer 3.5 seriell + 2 titanium kort. ett kort för viasat och det andra för canal digital.

tack tack för hjälpen.

är det svårt sen att hitta grejjerna för att fixxa au kort?

finns det nån sida jag kan beställa båda mp 3.5 och titanium ifrån. hitta bara grejjerna på olika sidor :?

NEJ FÖR VIASAT räcker ett Funcard!

LillTroll
    Gäst
    eller guldkort. Du ska inte ha titanium för viasat

decay
    Gäst
    höhö okej tack tack. tur att ni sa till annars hade det blivit caramba utav allting.

finns det nån svensk sida med snabb och bra leverans där jag kan beställa titanium och guld kor. Fördel om det är billigt också :roll:

decay
    Gäst
    Alla mina frågor besvarade.

Jag bockar och tackar för mig.

Liknande ämnen

1. Grundig canaldigital hyr box
    Av pajen i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-13, 14:08
  2. grundig dtr 2500s
    Av bizit i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-20, 00:08
  3. Grundig + BC ????
    Av Patrik.E i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-02-25, 19:16
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-30, 16:01
  5. Grundig CD mottagare
    Av blkb i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 20:12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss