Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 23

Ämne: ber bara om en åsikt..=)

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

ber bara om en åsikt..=)

Nä nu har jag tröttnat på "svart" i rutan så jag överväger att skaffa ett abonumang hoss comhem...men när jag kolla priser å sörskillt inträdes å kort avgifter så vart jag lite mer tveksam om jag skulle göra det....men är det någon som vet om dom brukar ha några erbjudanden då dom bjuder på det?...för en pirat lösning för oss här på forumet lär ju dröja ett tag...möjligt att det kommer finnas piratkort för försäljning men dom priserna lär ju ligga i samma prisklass som comhems så vad tycker ni ska man skaffa ett abonumang eller inte?

Frågan är om man ska gå på Boxer istället, dom har lite kanaler som jag vill ha, och billigare pris...

Sen är frågan vad Viasat gör för boxer nu..
    Dreambox 600 C
    Gemini 4.2

Gör som jag. Skaffa en Boxer-box utan abb. Åk hem och pula till ett kort. Vips så har du hela Boxer´s utbud utan att betala en krona. :twisted:

Sen hur länge det håller tvistar de lärde om. Men ballar det, som det gjorde med ComHem, så blir ju inte boxen värdelös för det. Antingen tecknar man sig ett abb då eller så säljer man. :lol:

Sitter med både ComHem-box och Boxer-box just nu.
    Man kan ju glädja sig åt att det är en bättre investering än att köpa Ericsson-aktier. :wink: :wink:

Alvar :Man kan ju glädja sig åt att det är en bättre investering än att köpa Ericsson-aktier.......

Hmmmmm du verkar inte följt kurs utveklingen det senaste året :lol: :lol: Aktien har gått från drygt 3 :- till 16.90 :- Skulle nog ha valt de där ericsson aktierna ändå !! :lol: :lol:

Vad kostar ett boxerkort då?

www.boxer.se

eller gör ett eget..fast fungerar ju inte så länge dårå.

Citat Ursprungligen postat av babaroga
    Vad kostar ett boxerkort då?
    Tjaa, från 24 kr. & uppåt beroende på vart & hur många du köper.
    (Guldkort 16f8424c16)
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

Citat Ursprungligen postat av blomman75
    Alvar :Man kan ju glädja sig åt att det är en bättre investering än att köpa Ericsson-aktier.......

Hmmmmm du verkar inte följt kurs utveklingen det senaste året :lol: :lol: Aktien har gått från drygt 3 :- till 16.90 :- Skulle nog ha valt de där ericsson aktierna ändå !! :lol: :lol:
    Jodå, jag har följt kursen. Köpte man när morsan gjorde det, så har man gjort en hacka. Själv köpte jag för strax över hundringen. :shock:
    Och då har det inte varit en bra investering........än. :wink: :wink:
    Det vad så jag menade, men det framgick ju inte av mitt inlägg. :wink:

men boxer är inget alternativ om man vill se alsvensk fotboll för det är bara cd och comhem fom har sesongskortet för 80 kr i månaden ju...om man skaffar boxer får man ju bara canal + ju..

Jo, det är ju så. Annars får det väl bli en wokpanna och fixa ett MII-kort till Canal Digital. :P

Liknande ämnen

1. Ip-telefonin bara dog.
    Av hogga i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 16:25
  2. Är det bara jag ......
    Av gits57 i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-01-13, 19:53
  3. [LÖST] Bara Canal+?
    Av ComhitDala i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-08, 10:07
  4. Får bara in C+
    Av Frallan i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-07, 13:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss