Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Resultat 41 till 44 av 44

Ämne: Får inte igång conax på MII

Ja, jag har en usb kabel och en seriell kabel till COM Potrten.

Jag ställer först brännaren i phoenix läge 3.58. Kör programmet från S***S*** och får ett felmeddelande "Failed get an ATR. The Card is not written" några gånger innan det fungerar och rutan "program complete" kommer upp. Sen när man stoppar kortet i boxen så hittar den kortet som ett conax kort men när man försöker kolla på en conax-kodad kanal så kommer bara medelandet "inte ett viaccess kodat program" fram. Och jag har provat att dra ut sladden tilll boxen, bytat plats på korten, startat om boxen, och haft i kortet en stund men inget hjälper.

Är det bara jag som inte får det att med infinity brännaren och 9500ay boxen?
    Hur har ni gjort som har infinity brännaren och AY boxen?

tjena Zelda Pröva bränna i 3.68 gjorde susen för mig..

Hei igen. Tuvär har jag en Homax Men det skal fonka med en AY . Det är 2 greijer till som mankan testa. Kanche du har fåt en MII Version 1 Det går at opgradera den till v2. Det andra det fins att endra till vanlig revisår ock Philips. När du har trukt SPÖKET kåmmer två rutor fram Uppdatera pådenena ock conax påden andra.klicka på dom före du laddar.holl kortet i brennaren hela tiden.

Inget hjälpte.

Liknande ämnen

1. Får inte igång Thor
    Av linkans i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 17:15
  2. Får inte igång conax på Titanium kort
    Av Mac Gyver i forum Canal Digital
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 07:02
  3. utbytt conax orginal kort går det att få igång??
    Av petkal i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-12, 09:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss