Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: unknown brännare?

unknown brännare?

tjaaa...

Jag har ett funcard men vet inte vad jag har för brännare.
    Vill bränna viasat och canal digital-kort men vet inte riktigt
    vad jag ska använda för program osv...är det olika program
    beroende på vilken brännare man har osv?
    låter ju lite logiskt iofs...

EDIT: har en force mottagare..

Thnx Marcus med svengelska

Om inte du vet vad du hur skall då vi veta :roll:

Hur är den ansluten till datorn?
    Är det via parallell porten så kan du enbart använda den till funcard.
    Är det via serieporten så får du ge fler ledtrådar, tex vilket program du använt hittills.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Du kan INTE bränna Canal DIgital kort med ett Funcard!

fun funkar bra till cd i frankrike

T-Bird, det var ju just det som var en del av frågan

Jag är nästan helt säker på att den ansluter via skrivarporten, dock vet jag inte vart farsan har gömt skiten så kan inte kolla just nu..

Men jag ska be honom kolla vad det var för brännare så kanske jag ska återkomma =)

Tack
    Marcus

canadigital france är kodad i viaccess,och fungera med fun,men aldrig cd på thor

okej...det står på brännarens plasthölje med liten liten text TTI CANNON..vet inte om det är märket men nån kanske känner igen det?
    Den bränner via skrivarporten..

Då torde det vara en funcard brännare

Du kan ha den till Viasat ivf, alltid nått
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

okej....hehe...så kan man oxå se det...man kan sälja den dyrt till nån dum människa och sen köpa sig en brännare som klarar både funcard och titanium...om det finns

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss