Kommer piratkorten med Viaccess 1 dö ut nu när de ska lägga allt i marknätt? :cry:
Tänkte livnära mig på piratkort, men det kanske inte är någon ide? :lol:
Kommer piratkorten med Viaccess 1 dö ut nu när de ska lägga allt i marknätt? :cry:
Tänkte livnära mig på piratkort, men det kanske inte är någon ide? :lol:
jo ffs!!!
det finns mer godis kvar att hämta =D
Hur länge? Folk lär ju bli sura om korten slutar fungera efter någon månad :?Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
det kommer...du ska få se ;-)
Du och dina likasinnade är orsaken till att Viasat med flera byter system.Tänkte livnära mig på piratkort, men det kanske inte är någon ide?
/Spock
Det var ju en nyhet :shock: :lol:Ursprungligen postat av Spock
Rätt åt dig i såna fall.....Ursprungligen postat av Himnaríki
Tänkte livnära mig på piratkort, men det kanske inte är någon ide? :lol:[/quote]
Behöver Vi folk med den inställningen på forumet? Jag menar....vad kommer denna människa att ha för info/kunskap att dela med sig av om han tänkt att leva på piratkortstillverkning? Snarare att suga åt sig kunskap/info. för att sedan behålla den för sig själv. Och andra sidan, med tanke på frågan så verkar inte vederbörande speciellt "up to date" över huvud taget!
Livnära = Använda
TV är livet.
Livnära och Använda är 2 helt olika saker...Ursprungligen postat av Himnaríki
Livnära: att sälja saken i fråga för att tjänna pengar
Använda: att använda saken i fråga själv
Tänk på det!
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.