Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Big Brother

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Big Brother

Båda mina live kaneler fungerar utan att jag betalar för dom. Det har dom gjort sen det började, nån annan som har dom?Jag såg att några sa att dom hade dom i slutet på januari funkar det för er med ännu?

Big Brother

NEJ DET FUNKAR INTE :-( :-(

För mig funkar det och jag är nyfiken på varför!

Nyaktiverat kort, frivisning?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Neeee har oxå haft det sedan start och hade aktiverat mitt kort långt tidigare........Fattar inte varför vissa har det och andra inte ??? Inte för att jag klagar ser gärna BB gratis men synd för er som blir utan

Jag aktiverade mitt kort 2 veckor innan nyår och har kunnat se BB live fram tills inatt =(
    Undra varför det helt plöttsligt försvann?
    Fri tv till folket!

heheehehh mitt fungerar fortfarande

Mitt fungerar oxå här i Göteborg... Är aktiverat 2 veckor innan jul så det är ingen frivisning. Alla andra betalkanaler är döda :?: Någon som kan ha en förklaring till detta... :idea: :?:
    "crabbe73se"

Jag stoppade in mitt kort så fort jag fick det dum som jag var så det är ingen frivisning. det verkar ju lite konstigt att dom skulle bjuda på det så det måste ju vara en miss. Det är bara tacka och ta emot.

Ok idag hade det slutat att fungera, så va de med det. Kul så länge det varade.

Liknande ämnen

1. Big Brother
    Av Bonuz i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-02-07, 18:06
  2. Big Brother ??
    Av blomman75 i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-28, 12:16
  3. Big Brother Live
    Av Painlezz i forum Com Hem
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-01-29, 16:11
  4. Big Brother
    Av feelle i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-01-29, 09:47
  5. [LÖST] Big Brother kod?
    Av barnabas i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-01-31, 19:15

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss