Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Hur går det till???

Hur går det till???

Hej!

Har varit borta from forumet i 2 månader (semester+pappaledighet :lol: ) och när jag kommer tillbaka uptäcker jag att det går att titta på C**D !!!
    Jag har försökt läsa mig in i ämnet men det är för många olika inslag och ideer så det är lite svårt för en rockie att "se hela bilden", därför undrar jag om........
    Är det någon som kan ta några minuter och förklara vilket kort jag behöver, var jag hittar filerna (inte i de vanliga ställen eller .....) och om det är något särskild man ska tänka på när man ska bränna kortet (har en infinity USB brännare)

Tack i förhand för hjälpen!!!!

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Det lättaste blir nog om du surfar in på http://stopstop.mine.nu och tar hem filer till antingen m2-/titanium- eller basickort... Sen är det bara att inhandla ett kort och dra in filerna på det sen rockar det
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

tack för svaret!!! Så småningom kommer jag att prova (har småbarn och inte så mycket tid !!!!) Hoppas att det funkar för mig!!!

Jodå, nog rockar det alltid, speciellt när "humle ger råd till dumle"

Om du inte har "PHOENIX" som tillägg på din infinity USB så lär du också skaffa en ny programmerare.
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss