ursäkta ordvalet, men jag vet att du vet vad jag menade. synd att du inte kan bete dig som folk och visa upp lite vanligt hyffs.
ursäkta ordvalet, men jag vet att du vet vad jag menade. synd att du inte kan bete dig som folk och visa upp lite vanligt hyffs.
Vet inte om Service och Demo kort är samma sak? Men enligt killen som hjälper mig med installationer så ska dom inte ens få hela demokort längre utan bara en kanal iform av RTL(han syftade väl på Canal Digital? Men han installerar Com Hem också.) Han var inte glad eftersom dom tydligen inte pröjar honom för installationen heller.
Hursomhelst så är det frågan om det över huvudtaget kommer att finnas några dugliga demo/servicekort kvar snart?
Vad förväntar du dig för svar då??Ursprungligen postat av wessa
Det finns inga kort, iaf inte som nån kunnat bekräfta.
Mycket snack finns det, men det får man ta med en container salt. :wink:
En polare som jobbadde på comhem hade ett orginal kort med alla kanaler -ppv gratis bara för han jobbade där unrar om dom har det fortfarande !?
Det fiffigaste är väl att fråga honom och inte oss, eller???
dessa kort är precis likadana som alla andra original-kort med den enda skillnaden att alla kanaler är upplåsta (utom PPV) och att abonnemanget är pröjsat o klart för flera år framöver. Polare till mig har ett sånt här så kallat service kort. Han jobbar på Swedia Networks som har hand om comhems support.Ursprungligen postat av smack