Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Sagem ITD 64

Sagem ITD 64

Hejsan!

Jag är ute efter en ny digital box och har kollat lite närmare på Sagem ITD 64. Den verkar va en mycket bra box och så är den riktigt snygg oxå

Men innan jag går och köper den så skulle jag vilja ha reda på om det är någon som köpt den redan och kan berätta lite om den. Om man verkligen ska köpa den eller satsa pengarna på någon annan box.

Det som är viktigt för mig är att den ska gå att koppla till min Yamaha förstärkare så man kan få ut 5.1 ljud på dom program som sänder.

MVH Andreas

det går med alla boxar som har spdif/optiskt ut. tyvärr är det inte mycket alls som sänds i 5.1...men dom sänder i prologic
    /peace!

ja det är lite synd att dom inte sänder ut mer i 5.1 ljud. Men det måste bara komma mer och mer nu tycker jag.... får se om det blir en sagem så småning om

Här är en adress där du köper till rätt kurs:
    http://www.fyndborsen.se

Liknande ämnen

1. Sagem box
    Av thorkild i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-06, 12:35
  2. sagem itd62 mot sagem idt64.
    Av hendrik00 i forum Boxer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-06-24, 20:10
  3. Vilken är bäst ? SAGEM ITD 62 lr SAGEM ITD632
    Av chef i forum Övriga mottagare
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-03-01, 10:15
  4. Sagem G5?
    Av SvenP i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-15, 09:24
  5. sagem
    Av Tonta i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 20:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss