Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Tv3

Tv3

Hej!

När tv3 släcker ner sina analoga sändningar i maj 2004, kommer jag fortfarande kunna se kanalen genom min digitalbox kostnadsfritt? Eller är jag tvungen att betala för den?

Vill hemskt gärna veta detta...

Re: Tv3

Citat Ursprungligen postat av pirated
    Hej!

När tv3 släcker ner sina analoga sändningar i maj 2004, kommer jag fortfarande kunna se kanalen genom min digitalbox kostnadsfritt? Eller är jag tvungen att betala för den?

Vill hemskt gärna veta detta...
    Vad är det för digitalbox du har?

Är det en Comhembox så kan du se TV3 analogt, men det kan du göra även utan box eftersom du i så fall förmodligen bor i lägenhet och därför har TV3 i grundutbudet.

Är det en Viasatbox kommer du inte att kunna se ett skit utan abbonemang när de byter system, vilket de flesta tror händer snart.

Är det en markbox gäller ungefär samma sak som för viasatboxen.

Kort sagt, om du inte bor i lägenhet (och därmed betalar genom hyran) så är det förmodligen snart dags att börja slanta upp.

Garton, Nej jag har en comhem box och jag kan se tv3 analogt kostnadsfritt, med eller utan digitalbox. Jag är mycket väl medveten om det.

Men när tv3 släcker ner sina analoga sändnigar kan jag se kanalen digitalt då genom min comhembox? Utan att betala för kanalen?

Tv3 släcker ENDAST sina analgoa SATTELIT sändningar inte kabel tv

OK tack! ett utmärkt svar! Väl formulerat! :lol:

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss