Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 40

Ämne: Nya kort

nya kort

Jag håller med alvar snabba lev jag beställde kort vid lunch tid hade postavi i min post låda dagen efter och det kostade end 50:- i frakt.

Men bara 2kort.

Tycker http://chipcardstore.com/ var lite dyra faktist. ok 6€ for ett funcard.
    Lite mer frakt kanske. Tror dock ej att det blir billigare än 120kr med frakt från keycard.dk ( 1 kort ).

Måste bara hitta någon som har en annan box än 212T så jag kan testa min färdiga guldkort! hihi :lol:

Fick mitt nya kort idag bor i Malmö.

Kazlovitj
    Gäst
    Har också fått mitt ya kort.
    Så vad gör man nu?
    Biter i det sura äpplet och plockar ut sitt GK för gott?
    Eller kommer GK fortsätta funka.
    Skulle lätt kunna vänta och se, men i brevet som följde med kortet stod det att det måste aktiveras inom fem dagar.
    Jag fattar inget. Varför det, liksom. Låter kryptiskt.

Citat Ursprungligen postat av Kazlovitj
    Har också fått mitt ya kort.
    Så vad gör man nu?
    Biter i det sura äpplet och plockar ut sitt GK för gott?
    Eller kommer GK fortsätta funka.
    Skulle lätt kunna vänta och se, men i brevet som följde med kortet stod det att det måste aktiveras inom fem dagar.
    Jag fattar inget. Varför det, liksom. Låter kryptiskt.
    Du behöver inte sätta in ditt nya kort, det är bara det att det gamla slutar att fungera om fem dagar efter du fått ditt nya. Vänta med att sätta in det nya och kör vidare med guldkort. Jag menar folk som är borta på tex semester kan ju inte åka hem bara för att sticka in nya kortet.

Västerås har idag fått NYA kort.
    De´finns bara ett äkta GRÖNVITT lag, nämligen MESTA MÄSTARNA Västerås SK/BK.

Hej.

Har jag fattat rätt så har det ingen betydelse om jag stoppar in mitt nya kort nu eller om jag väntar till ett senare tillfälle? (Kan de se att jag inte använder nya kortet?) Kanske är jag helt paranoid!!!
    Kan någon som är lite insatt ge svar på mina korkade(?) frågor?

Kan det nya kortet påverka min boxer så att GK:et slutar att fungera?

nytt kort anlänt i gbg

Jag kan fortfarande kolla med mitt gk i boxern....och det var mycket mer än 5dagar sedan jag fick det......

Cleatus skrev
    Jag kan fortfarande kolla med mitt gk i boxern....och det var mycket mer än 5dagar sedan jag fick det......
    Och då har du alltså petat i det nya (Boxer) kortet? Så GK:et fungerar även efter att du använt det nya (Boxer)kortet?

[/quote]

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss