Jaha??Ursprungligen postat av elOv
Vart ligger dessa filer?
på upload sidan??
dem har juh förbjudit AU filer på deras upload sida vettu!!
jag ligger på level 6 och försökt göra egna au filer, men fattar inte riktigt
har inte fått det att funka!
/R
Jaha??Ursprungligen postat av elOv
Vart ligger dessa filer?
på upload sidan??
dem har juh förbjudit AU filer på deras upload sida vettu!!
jag ligger på level 6 och försökt göra egna au filer, men fattar inte riktigt
har inte fått det att funka!
/R
Någon som har mailen till någon Wilhelm på ucs??
Du kan inte maila honom, om det gäller nått med dina inloggningsuppgifter så får du gå till vkeys forum http://www.corwin.ru/vkeys/forum/index.php , där kontaktar du MarcoH64 med ett PM och förklarar vad du har för problem, det är engelska som gäller men det spelar ingen roll om den är knackig
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
är ucs helt borta eller??
Jepp, det har vart nera sen igårkväll :-(
Följ utvecklingen här http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=10148
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Hej!
Jag skulle tycka det vore kul om det finns någon här som vet hur långt dom kommit med kod knäckningen. eller går det att läsa på deras hemsida ???
jag hashed manuelt keys men jag får svar som säger
(HASH CHECKSUM OK - Area is allready hashed, or does not belong to you) vad är felet nån som kan hjälpa till
Det finns två olika alternativ
1... Att det är en area som du fick ut ender perioden som siten + databasen var nere, då är den aldrig registrerad på dig, kolla dina areor som du har hemma om dom är med på "lista nuvarande" sidan, är dom inte det så kasta dom.
2... Du har sökt samma area 2 gånger
finns det ingen linux klient? isåfall kan jag köra det på några burkar till![]()
Appropå alternativa OS...Jag provade windowsversionen på en OS/2-burk jag har hemma, det gick jättebra fram till att han skulle göra en f&f. Kan ju göra det manuellt eller med en annan burk, men vette tusan om det är värt det. Det är bara en 400Mhz. Mina andra springer fortare. Fast jag ska skicka ut den snart och sätta upp en ny OS/2 på en 1GHz-pc...då ska jag dra igång det igen..
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"