Sidan 23 av 26 FörstaFörsta ... 132122232425 ... SistaSista
Resultat 221 till 230 av 256

Ämne: Uppmaning UCS2000

gosh

arg shit, jag fick upp ett felmeddelande så jag klickade naturligtvis 2 ggr.
    Mr Moderator plz remove 1 of them posts !
    "She can kill a man at ten paces with one blow of her tongue! How am I supposed not to worry?" [Basil Fawlty]

www.ucs2000.com ligger nere. Nån som vet varför?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Hmm! Kan bero på mycket... Bara å bita i det sura äpplet och vänta
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Informationen på hemsidan är ju minst sagt knapphändig, men syftet med UCS2000 var ju enligt vissa att ta reda på om algoritmen var samma som för Via1. Nu när källkoden till Via2-algoritmen går att tanka ner lite varstans så är det ju ganska, tja, uppenbart hur det ligger till med den saken.

Bruteforce-knäckningen fyller således inte längre någon större funktion, mer än att eventuellt få fram nån enstaka nyckel som ingen ändå kommer att få nån nytta av eftersom det inte framgår vilken provider det rör sig om.

Hejsan....
    Jag har försökt komma in på Ucs2000 hemsida men utan resultat...
    Fel lösen säger den. Vem ska man tala med?

Sorry att jag stör med mina problem..

Känns som att jag svara på det ett antal gånger redan, men here we go again :lol:

Det finns bara ett sätt och det är att regga dig på Vkeys forum. http://vkeys.x25.net.ru/forum/index.php?

Gå in i BF sektionen och skicka ett PM till MarcoH64
    Lämna så mycket uppgifter om ditt konto som möjligt
    användarnamn: dtxxxxx
    mailadress
    antal sökta
    anslutningsdag, om du inte vet exakt så ungefär ivf

Tänk på att han inte är svensk så skriv på engelska, även om den är knagglig så fattar han ändå
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Ja det är inte särskilt svårt att ta till sig informationen om man bara ger sig lite tid och LÄSER nåra rader här och där. 8)
    "She can kill a man at ten paces with one blow of her tongue! How am I supposed not to worry?" [Basil Fawlty]

mia-pia
    Gäst
    kan detta vara något ?

http://www.koolpages.com/smegol/

Sökteam från Olas gästbok som vill komma högre upp i graderna för att få mer och snabbare info när knäcket kommer. De söker under gemensamt konto på UCS2000.

Yepp, nu kör jag för fullt på 2 burkar. men den suger näring som fan när man kör den på full thread priority

Liknande ämnen

1. Uppmaning till en protest mot ComHem...
    Av legendshine i forum Com Hem
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 19:08
  2. UPPMANING till alla
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2005-04-19, 07:06
  3. ucs2000
    Av PePe i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-11-21, 14:23
  4. Ucs2000
    Av Teqilaman i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-07-14, 16:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss