Sidan 24 av 26 FörstaFörsta ... 142223242526 SistaSista
Resultat 231 till 240 av 256

Ämne: Uppmaning UCS2000

Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Ang utsikterna så får man bilda sig en uppfattning själv, det finns inga 100 procentiga svar att ge.

Om valet är att stirra på svart skärm eller att åtmindstånde försöka göra nått så är valet i mitt tycke ganska lätt.
    Mina datorer står alltid på ivf så om dom står och tuggar areor samtidigt så är det OK för mig.

Här kommer ett klipp från den FAQ som finns som svar på dina andra funderingar
    FR: Hur stort är det totala sökområdet ?
    SV: Sökområdet är 18,446,744,073,709,551,616 = 2^64 nycklar. Sökområdet är uppdelat i så kallade “areas”, områden.
    Ett område består av 549,755,813,888 nycklar, så vi har 33.554.432 =2^(64-39) områden (areas) att söka igenom.
    Statistiskt sett så behövs 100,000 datorer som söker igenom en area om dan i ca 167 dar för att hitta ”nyckeln”.
    Kom igen nu!!
    Sätt igång om du inte redan är igång! Och dina polare också!
    Skaffa konto på: http://www.ucs2000.com/
    Jag kör på 2 burkar nu 8)
    "She can kill a man at ten paces with one blow of her tongue! How am I supposed not to worry?" [Basil Fawlty]

hmm.. skumt, fick problem nu när jag skulle köra igång på burk nr2.
    f&f vill inte starta, säger bara att det inte finns nåra areas i databasen :?

Ska man kanske sätta ett portnr till respektive burk?
    Någon som vet?
    "She can kill a man at ten paces with one blow of her tongue! How am I supposed not to worry?" [Basil Fawlty]

Vad är det för sök som gäller nu?

Citat Ursprungligen postat av Slowhand
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Ang utsikterna så får man bilda sig en uppfattning själv, det finns inga 100 procentiga svar att ge.

Om valet är att stirra på svart skärm eller att åtmindstånde försöka göra nått så är valet i mitt tycke ganska lätt.
    Mina datorer står alltid på ivf så om dom står och tuggar areor samtidigt så är det OK för mig.

Här kommer ett klipp från den FAQ som finns som svar på dina andra funderingar
    FR: Hur stort är det totala sökområdet ?
    SV: Sökområdet är 18,446,744,073,709,551,616 = 2^64 nycklar. Sökområdet är uppdelat i så kallade “areas”, områden.
    Ett område består av 549,755,813,888 nycklar, så vi har 33.554.432 =2^(64-39) områden (areas) att söka igenom.
    Statistiskt sett så behövs 100,000 datorer som söker igenom en area om dan i ca 167 dar för att hitta ”nyckeln”.
    Kom igen nu!!
    Sätt igång om du inte redan är igång! Och dina polare också!
    Skaffa konto på: http://www.ucs2000.com/
    Jag kör på 2 burkar nu 8)

Usc2000

SJälvklart skall jag hjälpa till , men vad skall jag hålla utkik efter !!!!

Och vad är meningen med programmet..

I nuläget så rullar det men vad skall jag kika efter ??

Riktigt dum fråga , men hellre det än att inte veta !!

Ludde

Så vitt jag vet så kör dom nu bf bara för att få cred när/om det kommer något för framtiden. Så det känns rätt bortkastat i dagsläget. Har minskat ner till en PC eftersom det gör noll nytta. (endast för att hålla mitt konto aktivt) Kanske har det kommit något nyligen men så var det för ett tag sedan i alla fall.

Citat Ursprungligen postat av Slowhand
    hmm.. skumt, fick problem nu när jag skulle köra igång på burk nr2.
    f&f vill inte starta, säger bara att det inte finns nåra areas i databasen :?

Ska man kanske sätta ett portnr till respektive burk?
    Någon som vet?
    Om F&F fungerar på PC nr 1 så kopiera .ini filen från den.

Chansen att man ska hitta nått är numera mikroskopisk, men var och en gör sina egna bedömningar
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

jag får meddelandet you have no available areas in the database vad är nu detta
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

Kollade just UCS och potten är fn tom så det finns inga areor att hämta.

Det är därför ni får felmeddelande
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

där ser man
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

Har sedan länge haft en area som fäljt med länge pga att den är ganska gammal, men vet inet vad jag ska göra med den och åt den..
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

1. Uppmaning till en protest mot ComHem...
    Av legendshine i forum Com Hem
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 19:08
  2. UPPMANING till alla
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2005-04-19, 07:06
  3. ucs2000
    Av PePe i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-11-21, 14:23
  4. Ucs2000
    Av Teqilaman i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-07-14, 16:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss