Genom att lägga in dom i sitt kort
Genom att lägga in dom i sitt kort
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Tackar så mycket för hjälpen!!![]()
![]()
Nu ska vi söka lite areor!!
/klas
denna tråden var framgångsrik =D
Jag kan säga att 2 nycklar har jag & en kompis hittat på BBC Prime :!:Ursprungligen postat av dofsen
Vi sökte runt 150 areor.
Så nog säger den till när den träffar en nyckel :!:
Man sänder in nyckel,(den är krypterad) & sen kommer en fungerande
nyckel tillbaks.
Falco:
Okej! Satt o läste lite på forumen o så på deras hemsida så nu har jag förstått lite hur det fungerar![]()
ucs2000 er genialt alle bør være med på dette, snart kjører de på NDS så alle må bidra![]()
Har laddat hem programet nu och kör. Men det vore ju kul om man kunde få reda på hur det går med kod knäckandet. Någon som vet om man kan få reda på det??
Vad är det du funderar på då?
Det är endast en nyckel som det letas efter och den är inte funnen än, eller var det nått annat du tänkte på?
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Jag tycker vi kan koppla in denna maskinen i ärendet:
http://www.idg.se/ArticlePages/20040...935_MD.dbp.asp
"
Maskinen kommer att använda Linux som operativsystem och ha 4 500 processorer, 9 terabyte minne och 128 terabyte lagringsutrymme. Den kommer att väga 60 ton och ta upp 120 kvadratmeter golvyta.
"
Fyfan va fräsigt![]()
Okej, jag är inte så erfaren trodde att det va många olika koder som skulle knäckas. men om det bara är en så fattar jag.![]()