Sidan 22 av 26 FörstaFörsta ... 122021222324 ... SistaSista
Resultat 211 till 220 av 256

Ämne: Uppmaning UCS2000

Självklart Alvar, men frågan är om det är som att "elda för kråkorna".

Dvs kan fortsatt sökning ge NYA svar eller har projektet gett det svar man var ute efter.

Jag kommer att fortsätta att söka, men om många hoppar av, så är ju detta sökande rätt onödigt......
    De´finns bara ett äkta GRÖNVITT lag, nämligen MESTA MÄSTARNA Västerås SK/BK.

Är det möjligt att söka andra areor än till via2? Jag kan inte välja nånting annat på UCS. Hur gör man i så fall?

Nope!! Det är bara Via2 som gäller.

Att sluta söka nu är som att ha sex o sluta innan orgasm. Sedan om orgasmen ä bra eller dålig är en annan sak...
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

har anmält mig på deras sida men får inget mail som bekräftar och ger log in. har dom slutat upp med det?

Det tror jag inte, däremot så kan tex hotmail vara mer än lovligt seg på att leverera post
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

har anmält både min teliadress och hotmail eftersom jag inet fick nån på telia-adressen. tänkte om något spam-filter tog bort det. men har inte fått på hotmail heller.

ha! som jag trodde. nu funkade det via en telia-adress. tog bort ett filter.

Jag hoppas ingen slutar då det är mängden inblandade datorer som avgör om och när koder knäcks

Om 50000 datorer kör 24/7 går det ju ganska snabbt även om det tar tid

Och visst skulle en Linuxversion vara bra 8)

ok jag är också med och letar nu.
    Fast det verkar ta sin tid att söka igenom en area :P
    31 timmar för 1 area, verkar det rimligt? AMD900 Thunderbird. 8)
    "She can kill a man at ten paces with one blow of her tongue! How am I supposed not to worry?" [Basil Fawlty]

ok jag är också med och letar nu.
    Fast det verkar ta sin tid att söka igenom en area :P
    31 timmar för 1 area, verkar det rimligt? AMD900 Thunderbird. 8)
    "She can kill a man at ten paces with one blow of her tongue! How am I supposed not to worry?" [Basil Fawlty]

Liknande ämnen

1. Uppmaning till en protest mot ComHem...
    Av legendshine i forum Com Hem
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 19:08
  2. UPPMANING till alla
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2005-04-19, 07:06
  3. ucs2000
    Av PePe i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-11-21, 14:23
  4. Ucs2000
    Av Teqilaman i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-07-14, 16:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss