Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: M2

M2

Hade tänk köpa ett M2-kort på keycard.dk men sen stod det ätt deras kort endast fungerar med deras brännare.
    Stämmer detta? Jag har MP3.5.

Inga problem

M-II kort fungerar perfekt med Mp 3.5 samt MultiProg 1.40b eller 1.50 du kan även använda programmet på stopmärkets sida.

Lycka till

Mvh Patrik.E

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger

Re: M2

Citat Ursprungligen postat av Jottelon
    Hade tänk köpa ett M2-kort på keycard.dk men sen stod det ätt deras kort endast fungerar med deras brännare.
    Stämmer detta? Jag har MP3.5.
    Det du dock bör tänka på när du köper M2 kort är att dom lätt blir mycket varma och chippet kan släppa ganska lätt... Och när korten blir varma så försvinner bilden och du får plocka ut kortet och låta det vila en stund och sen sätta i det igen... Så mitt tips till dig är att köpa Titanium kort :wink:
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

de fungera ochså med andra brännara,ex. Multipro 2002
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

M-ll

Hej! Köp ett titanium då har du inte ben blå remsan nertill på din tv.

jag har m2 och har varken blå remsa eller försvinnande bild :?:
    VU+

det beror väl på vilken box man har?

kanske det... har en strong 8700 och den blir knappt jummen fast den står bakom glasdörrar (och den är alltid på)
    VU+

det är npg bara på dom boxar från CD som klabbar va? för dom är ju konfigurerade för CD...

och fungera bara 100%,om du har rätt viaccess modul,med rätt file på,ex. vers.4.83 eller 4.84
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss