Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Nasare igång igen men vem?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Evex
    Citat Ursprungligen postat av tuzze12345
    Är det någon som beställt ett pentacard?

Kom det någon på postförskott?

Löste ni ut det?

Innehöll paketet något?

/tuzze
    Ja det tror jag med största sannighet annars hade vi nog inte haft cd på m2 idag
    Tror att tuzze12345 menar kort till ComHem och inte CD.
    Och om de korten funkar visar sig först när någon beställt ett. :P

Och varför köpa ett kort när man kan göra ett själv till CD??

Någon som beställt pentacard och provat detta ?

ComhitDala
    Gäst
    Det var några här på forumet som sa att dom hade beställt. Eftersom vi inte hört något så kan vi nog förutsätta att det var fake alltihop.

Japp.

Det verkar vara en stor bluff. Kortet kom idag tillsammans med utförlig beskrivning. Kortet är helvitt med ett mycket mindre "chipp" än normalt, så det är inget orginalkort i allafall. När kortet kommer i boxen kommer en röd ruta med texten att det är kortfel och att jag skall kontrollera att kortet är rätt isatt. Jag har tagit ut det och satt i det flera gånger, men med samma resultat. Jag skulle gissa på att det är ett oprogrammerat kort. Så kamrater, håll i Era pengar! //MVH :roll:
    Aldrig hata. Bara Älska.

Har ett fungerand kort till Comhem. Pirat alltså.
    En clon som skapades på ett XXXXXXX forsknings ställe
    så visst går det. Men det är ingen vara att sälja eftersom man ser vem som är ägare till orginalet. och om man slutar betala orginalet, slutar även denna funka. så vi är ett par som delar på utgiterna bara...

Re: Japp.

Citat Ursprungligen postat av Mr.F
    Det verkar vara en stor bluff. Kortet kom idag tillsammans med utförlig beskrivning. Kortet är helvitt med ett mycket mindre "chipp" än normalt, så det är inget orginalkort i allafall. När kortet kommer i boxen kommer en röd ruta med texten att det är kortfel och att jag skall kontrollera att kortet är rätt isatt. Jag har tagit ut det och satt i det flera gånger, men med samma resultat. Jag skulle gissa på att det är ett oprogrammerat kort. Så kamrater, håll i Era pengar! //MVH :roll:
    Fick mitt idag jag med och har samma röda ruta..står också i beskrivningen att det kan ta upp till 24 timmar"uppdatera" och att man kan skicka tillbaka kortet till sammans med boxens mjukvarunumer och att man få det kostnadsfritt uppdaterat inom en vecka.. så jag åter kommer inom 24 timmar..troligen blåst.. och arg :evil:

Om man köper ett pkort nu, får man inte förvänta sig mer än att man blir blåst..

Citat Ursprungligen postat av comzed
    Har ett fungerand kort till Comhem. Pirat alltså.
    En clon som skapades på ett XXXXXXX forsknings ställe
    så visst går det. Men det är ingen vara att sälja eftersom man ser vem som är ägare till orginalet. och om man slutar betala orginalet, slutar även denna funka. så vi är ett par som delar på utgiterna bara...
    Då är ju tekniken något som är intresant är man 10 personer som delar på hela sortimentet blir det ju inte så mycket, det blir nog en summa runt 50 kr per person. Det skulle jag gärna betala för att få "alla" kanaler
    Dreambox 600 C
    Gemini 4.2

Helt riktigt icanos!

Men jag måste säga att jag inte har förväntat mig ett fungerande p-kort till comhem i detta tidiga skede heller!! Anledningen till att jag köpte det var att jag skulle kunna med 100% varna andra till att inte köpa det berömda kortet, samt självklart min nyfikenhet. //MVH
    Aldrig hata. Bara Älska.

Liknande ämnen

1. Min DB 800 HD igång igen!!!!
    Av Eduardo i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-20, 11:09
  2. Svart i rutan igen? kl 14:12 EDIT FUNKAR NU IGEN
    Av PiZZaMaN i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 13:21
  3. Nasare
    Av Berguven i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-06-06, 22:04
  4. ÄNTLIGEN!!! MII är igång igen!
    Av dansip i forum Canal Digital
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2004-04-06, 11:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss