Tror att tuzze12345 menar kort till ComHem och inte CD.Ursprungligen postat av Evex
Och om de korten funkar visar sig först när någon beställt ett. :P
Och varför köpa ett kort när man kan göra ett själv till CD??
Tror att tuzze12345 menar kort till ComHem och inte CD.Ursprungligen postat av Evex
Och om de korten funkar visar sig först när någon beställt ett. :P
Och varför köpa ett kort när man kan göra ett själv till CD??
Någon som beställt pentacard och provat detta ?
Det var några här på forumet som sa att dom hade beställt. Eftersom vi inte hört något så kan vi nog förutsätta att det var fake alltihop.
Det verkar vara en stor bluff. Kortet kom idag tillsammans med utförlig beskrivning. Kortet är helvitt med ett mycket mindre "chipp" än normalt, så det är inget orginalkort i allafall. När kortet kommer i boxen kommer en röd ruta med texten att det är kortfel och att jag skall kontrollera att kortet är rätt isatt. Jag har tagit ut det och satt i det flera gånger, men med samma resultat. Jag skulle gissa på att det är ett oprogrammerat kort. Så kamrater, håll i Era pengar! //MVH :roll:
Aldrig hata. Bara Älska.
Har ett fungerand kort till Comhem. Pirat alltså.
En clon som skapades på ett XXXXXXX forsknings ställe
så visst går det. Men det är ingen vara att sälja eftersom man ser vem som är ägare till orginalet. och om man slutar betala orginalet, slutar även denna funka. så vi är ett par som delar på utgiterna bara...
Fick mitt idag jag med och har samma röda ruta..står också i beskrivningen att det kan ta upp till 24 timmar"uppdatera" och att man kan skicka tillbaka kortet till sammans med boxens mjukvarunumer och att man få det kostnadsfritt uppdaterat inom en vecka.. så jag åter kommer inom 24 timmar..troligen blåst.. och arg :evil:Ursprungligen postat av Mr.F
Om man köper ett pkort nu, får man inte förvänta sig mer än att man blir blåst..
Då är ju tekniken något som är intresant är man 10 personer som delar på hela sortimentet blir det ju inte så mycket, det blir nog en summa runt 50 kr per person. Det skulle jag gärna betala för att få "alla" kanalerUrsprungligen postat av comzed
Dreambox 600 C
Gemini 4.2
Men jag måste säga att jag inte har förväntat mig ett fungerande p-kort till comhem i detta tidiga skede heller!! Anledningen till att jag köpte det var att jag skulle kunna med 100% varna andra till att inte köpa det berömda kortet, samt självklart min nyfikenhet. //MVH
Aldrig hata. Bara Älska.