Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Ska jag "byta" box?

Ska jag "byta" box?

Ska jag "byta" box? Ja gköpte en 9500ay och har en vecka till på öppet köp! Ska jag skicka tillbaka den och vänta lite med att köpa nån, det värkar ju som att det är lite på g nu! :?

Har inte haft nån innan så jag har ju inte hunnit vänja mig är! :-(

Vad tycker ni?

jag har själv en sådan,och skulle aldrig säljar den,för närvarande finns inget bättre på marknaden
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Men hur länge kommer den att fungera? Kan den att bli värdelös i framtiden och isåfall så kan det väl vara snart, eller??

om inte conax och via kommer att fungerar ihop med vias nya system, kommer man då att kunna ha cd på den ändån?

samsung 9500AY

jag själv har en 9500AY, är väldigt nöjd med den.
    men med tanke på att viasat kommer att byta system snart o om du vill kunna titta på de, då är det kanske smart att köpa en mottagare som är godkänd.
    även om det inte finns några koder då kan du ha en abonnemang om du har en godkänd mottagare. Tycker jag.

Citat Ursprungligen postat av toxie
    jag har själv en sådan,och skulle aldrig säljar den,för närvarande finns inget bättre på marknaden
    Samsung 9500 VIA CI ÄR mycket bättre.

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-11-22, 12:48
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss