Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Börjar bli orolig....

Ja, vafasen, det är klart att jag fattade, hehe! Jag tyckte det var kul.

Visst har du rätt, det är porren som driver utvecklingen på det här området. Liksom på många andra områden.

Det är klart att man lägger ner tusentals kronor på TV-utrustning om man kan använda det till att runka som en apekatt!

Ja det är många europeer som vill ruska tupp till olika språk.
    Känna sig som världsmedborgare kanske.
    Vidga sina kulturella vyer.
    Auktoriserad julmusttestare.

Det är riktigt roande läsning ni bidrar med. Och jag är inte främmande för att hålla med på vissa punkter.

Men själv tycker jag det är bättre med gumman live. :wink:
    Så man slipper ruska själv. :wink:

Jag har släkt i England som har SKY. Är det knäckt eller inte?

Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2003
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Tommie
    Jag har släkt i England som har SKY. Är det knäckt eller inte?
    Vad har det med porr å göra?

:wink:

smack
    Gäst

Ack, Ack, Ack....

Inläggen här börjar likna alla de intelligenta inlägg som finns på den "gröna sidan" mer och mer. Tycker allt att "crew" har tappat greppet om det en gång så väl hållna forumet. :?
    I dessa dagar så är det väl inte så kul att bara läsa "skit" på denna sidan, allt tyder på att en lösning kommer att dröja väldigt länge, och all den "info" som har kommit fram har ju bara trasslat till det ännu mer,skulle ett piratkort bli verklighet kommer det inte att ske inom denna grupp utan snarare från nån nasare. lägg "comhem" på is tills vettig och konkret information finns angående piratkort till comhem, det är min syn på saken.

Re: Ack, Ack, Ack....

Citat Ursprungligen postat av smack
    Inläggen här börjar likna alla de intelligenta inlägg som finns på den "gröna sidan" mer och mer. Tycker allt att "crew" har tappat greppet om det en gång så väl hållna forumet. :?
    I dessa dagar så är det väl inte så kul att bara läsa "skit" på denna sidan, allt tyder på att en lösning kommer att dröja väldigt länge, och all den "info" som har kommit fram har ju bara trasslat till det ännu mer,skulle ett piratkort bli verklighet kommer det inte att ske inom denna grupp utan snarare från nån nasare. lägg "comhem" på is tills vettig och konkret information finns angående piratkort till comhem, det är min syn på saken.
    Enklast är väl att de som inte är intresserade av forumet inte besöker det. När och om ny information dyker upp så lär det märkas här först.

smack
    Gäst

Ransaka dig själv

Reflektion ", verkar inte som om någon här är intreserad av grundproblemet längre! nu diskuteras allt mellan himmel och porr istället.
    att försöka komma vidare och tillslut kanske lyckas att kunna se fri tv igen har ALLA tyckts glömt för länge sen. hoppet är ute därför har denna sidan blivit precis som den berömda gröna sidan. Tragiskt. :!:

Men smack, vi kan ju inte. Det är för svårt, det spelar ingen roll hur mycket vi diskuterar. Då är det väl nästan lika bra att hålla liv i forumet med svammel, eller hur?

Liknande ämnen

1. Hjärnsläpp börjar jag tro?
    Av Soulja82 i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 09:55
  2. Är lite orolig
    Av mango333 i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-10-09, 09:15
  3. Börjar bli misstänktsam..
    Av codehunter i forum Com Hem
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2004-07-02, 07:52
  4. Nu Börjar det!
    Av trollhattan i forum Boxer
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-01-30, 14:19

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss