Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Anskaffa Boxer

Pellen
    Gäst

Anskaffa Boxer

Tja!
    Jag lider fortfarande av ComHems Systembyte och funderar på att skaffa en Boxerbox. (eh) Om jag köper en begagnet, hur vet jag då att den fungerar??
    Hjälp!!
    MVH
    Pellen

Det lär du inte veta utan att testa den, inte heller vilken typ av antenn du behöver.

Ska du hinna se nått på boxer så får du snabba dig för mörkret kommer snart dit med
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

men man kommer ju kunna se tv3 ztv med flera gratis så en box kan man ju skaffa i alla fall
    Mvh
    Sweeper

Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Ska du hinna se nått på boxer så får du snabba dig för mörkret kommer snart dit med
    När är detta planerat?

Har inte sett nån tidsplan men utskicken av nya kort pågår för fullt och när alla kort är ute så släcker dom det gamla.

Gissningsvis inom ett par månader :cry:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Har inte sett nån tidsplan men utskicken av nya kort pågår för fullt och när alla kort är ute så släcker dom det gamla.
    Ok, det nya är oknäckbart som comhem eller?

INGET är oknäckbart!

Citat Ursprungligen postat av trollhattan
    INGET är oknäckbart!
    Men är boxers nya system lika svårknäckt som Comhems?

Det är det nog ingen som vet. Olika grader av helvete...

Men Boxer är inte först, de nya korten kom väl ut för andra system i december 2001 eller något sånt? Och jag vet ingen som fått ut något av de säkrare korten.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss