Tja!
Jag lider fortfarande av ComHems Systembyte och funderar på att skaffa en Boxerbox. (eh) Om jag köper en begagnet, hur vet jag då att den fungerar??
Hjälp!!
MVH
Pellen
Tja!
Jag lider fortfarande av ComHems Systembyte och funderar på att skaffa en Boxerbox. (eh) Om jag köper en begagnet, hur vet jag då att den fungerar??
Hjälp!!
MVH
Pellen
Det lär du inte veta utan att testa den, inte heller vilken typ av antenn du behöver.
Ska du hinna se nått på boxer så får du snabba dig för mörkret kommer snart dit med
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
men man kommer ju kunna se tv3 ztv med flera gratis så en box kan man ju skaffa i alla fall
Mvh
Sweeper
När är detta planerat?Ursprungligen postat av T-bird
Har inte sett nån tidsplan men utskicken av nya kort pågår för fullt och när alla kort är ute så släcker dom det gamla.
Gissningsvis inom ett par månader :cry:
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Ok, det nya är oknäckbart som comhem eller?Ursprungligen postat av T-bird
Men är boxers nya system lika svårknäckt som Comhems?Ursprungligen postat av trollhattan
Det är det nog ingen som vet. Olika grader av helvete...
Men Boxer är inte först, de nya korten kom väl ut för andra system i december 2001 eller något sånt? Och jag vet ingen som fått ut något av de säkrare korten.
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"